در حال بارگذاری ...
  • انتصاب سرپرست دفتر توسعه مهندسی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

    ضمن تبریک به مهندس مهرداد فر و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همکار عزیزم دکتر شیبانی ، باید تأکید کنم که مسیر و روند اصلاحات پرتوان‌تر ادامه پیدا خواهد کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی پس از استعفای منوچهر شیبانی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مصطفی مهرداد فر به‌عنوان سرپرست جدید این دفتر منصوب شد .

    حامد مظاهریان طی یادداشتی با عنوان "یک تغییر و ادامه روند اصلاحات" خبر از اولین تغییر در معاونت زیرمجموعه خویش داده و در ادامه بر روند اصلاحات تأکید کرد . متن این یادداشت بدین شرح است :

    یک تغییر و ادامه روند اصلاحات

    امروز دفتر توسعه مهندسی ساختمان معاونت مسکن و ساختمان شاهد یک تغییر بود و باید اعلام کنم که دکتر منوچهر شیبانی اصل پس از مدت‌ها تلاش و همکاری دلسوزانه در این دفتر، استعفای خویش را به معاونت ارسال داشتند و مهندس مصطفی مهرداد فر ، همکار پرتلاش ما در معاونت مسکن و ساختمان به سرپرستی این دفتر از هم‌اکنون منصوب‌ شده‌اند .

    ضمن تبریک به مهندس مهرداد فر و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همکار عزیزم دکتر شیبانی ، باید تأکید کنم که مسیر و روند اصلاحات پرتوان‌تر ادامه پیدا خواهد کرد .

    راه ادامه دارد .

    حامد مظاهریان - ۵ آذر ۱۳۹۷




    مطالب مرتبط

    از ظرفیت‌هایی که در قانون بودجه و برنامه هفتم هم لحاظ شده ، بسته‌های تشویقی ۱۹ گانه برای بافت‌های فرسوده است که توسط شهرداری‌های استان بر اساس شرایط خاص هر شهر بومی سازی شده و با اخذ مصوبه از کمسیون ماده پنج هم اکنون در حال اجرا است که امیدواریم ساکنین و متقاضیان محلات مورد ...

    |

    اجرای طرح نهضت ملی مسکن و شروع عملیات اجرائی بالغ بر ۲ میلیون و ۶۳۰ هزار واحد در قالب برنامه های مختلف در حال اجراست . اجرای این واحدها در قالب‌های واگذاری انفرادی و گروهی زمین دولتی به متقاضیان واجد شرایط شهری و روستایی ، اجرای پروژه های انبوه سازی در زمین های دولتی برای ...

    |

    از ۳۵ هزار و ۱۸۶ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهر سقز ، ۱۳هزار و ۵۰۲ نفر متقاضی تأیید اولیه و نهایی شده اند .

    |

    طرح ساماندهی بازار زمین ، مسکن و اجاره طرحی است که در صورت تصویب و تبدیل شدن به قانون بخشی از مشکلاتی را که هم‌اکنون در بازار اجاره ، زمین و مسکن وجود دارد ، رفع خواهد کرد و به تسهیل‌گری در بخش ، زمین ، اجاره و مسکن می‌پردازد .

    |

    روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است .

    |

    نظرات کاربران