در حال بارگذاری ...
  • کرج پنجمین شهر پایلوت تهیه نسل جدید طرح‌های جامع تفصیلی

    انسجام‌بخشی طرح‌هایی نظیر طرح جامع ترافیک ، طرح مدیریت پسماند و پهنه‌بندی گسل‌ها در راستای اهداف یاد شده ضروری است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از رایزنی برای حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پروژه بزرگراه شمالی کرج خبر داد و گفت : هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ارتقا و تکمیل همکاری در زمینه برنامه‌ریزی ، هدایت ، نظارت و پایش طرح‌های توسعه کلان شهر کرج با عنایت به شتاب توسعه شهر و ضرورت تهیه اسناد یکپارچه و کارآمد بوده است .

    محمد سعید ایزدی در اولین جلسه نهاد مطالعات برنامه ریزی شهر کرج که با هدف راهبری و هدایت طرح‌های توسعه شهری برگزار شد ، اظهار کرد : خوشبختانه تعامل خوبی بین مجموعه مدیریت شهری کرج و اداره کل راه و شهرسازی استان البرز وجود دارد و این تعامل موجب شده مشکلات مدیریت شهری در طرح تفصیلی با امضای موافقت‌نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی به منظور راهبری و هدایت طرح‌های توسعه شهرداری کرج بررسی و برطرف شود .

    معاون شهرسازی وزیر راه و شهرسازی در ادامه مدیریت فرآیند ، تهیه و تدوین ، بررسی و نظارت بر اجرا و پایش طرح‌های جامع تفصیلی موضعی و موضوعی را از دیگر اهداف این قرارداد اعلام کرد و گفت :  انسجام‌بخشی طرح‌هایی نظیر طرح جامع ترافیک ، طرح مدیریت پسماند و پهنه‌بندی گسل‌ها در راستای اهداف یاد شده ضروری است .

    ایزدی با اعلام اینکه برنامه ریزی لازم برای حضور وزیر راه در استان البرز به منظور بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج و ارائه راه کارهای اساسی برای رفع موانع این طرح انجام شده ، تصریح کرد : امید است این حضور منشا خیر و برکت برای شهروندان کرجی و تسریع در اجرای این پروژه باشد .

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح‌های جامع تفصیلی به سبک سابق جوابگوی شهرهای امروزی نیست ، اظهار کرد : بدین‌منظور نسل تازه‌ای از این طرح ابلاغ و بنا شده کرج به عنوان پنجمین شهر کشور ،  پایلوت تهیه طرح‌های توسعه‌ای از نسل جدید طرح‌های جامع تفصیلی باشد .




    نظرات کاربران