در حال بارگذاری ...
  • بازگشایی مسیر مترو مشهد - گلبهار طی تفاهم اوقاف خراسان رضوی و شرکت عمران گلبهار

    مذاکرات با تعاونی مربوطه در جهت بازگشایی باقی مانده مسیر مترو مشهد-گلبهار ادامه دارد که امیدواریم به زودی تفاهم نامه این قطعه باقی مانده نیز به امضا رسیده و پیمانکار نسبت به فرآیند زیرسازی اقدام کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طی تفاهم نامه منعقده اداره کل اوقاف استان خراسان رضوی و شرکت عمران شهر جدید گلبهار ، یک کیلومتر دیگر از مسیر ۴۰ کیلومتری متروی مشهد - گلبهار بازگشایی شد .

    هومن گریوانی مدیرعامل این شرکت با اشاره به این مطلب گفت : یک کیلومتر دیگر از مسیر متروی مشهد - گلبهار طی تفاهم نامه منعقد شده بین شرکت عمران شهر جدید گلبهار و اداره کل اوقاف استان خراسان رضوی بازگشایی شد .

    وی با تقدیر از اقدامات انجام شده دستگاه های اجرایی و همچنین حضور موثر دستگاه قضایی در جهت تسریع در روند بازگشایی مسیر مترو مشهد - گلبهار خاطرنشان کرد : با مشارکت و همراهی این دستگاه ها تاکنون ۳۶ کیلومتر از این مسیر مترو تملک شده است . ۴ کیلومتر باقی مانده از این مسیر مترو مشهد - گلبهار در اراضی حکمت ، حسن آباد و زعفرانیه در محدوده چاخاصه در ۵ کیلومتری مشهد واقع شده است .

    وی ابراز امیدواری کرد : مذاکرات با تعاونی مربوطه در جهت بازگشایی باقی مانده مسیر مترو مشهد - گلبهار ادامه دارد که امیدواریم به زودی تفاهم نامه این قطعه باقی مانده نیز به امضا رسیده و پیمانکار نسبت به فرآیند زیرسازی اقدام کند .

    گریوانی در ادامه با تقدیر از اقدامات انجام شده دکتر دهقان نماینده محترم مجلس در جهت پیگیری امتداد مسیر متروی مشهد - گلبهار به شهرستان چناران گفت : در این خصوص مجوز شورای همتای استان خراسان رضوی اخذ شده است که مراتب جهت تایید شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور ارسال شده است .

    وی خاطرنشان کرد : با توجه به محدود بودن منابع اعتباری برای مترو مشهد - گلبهار و با هزینه کرد از محل منابع اعتباری شرکت عمران گلبهار ، تاکنون این پروژه متوقف نشده است . در صورت جاری شدن فایناس ، روند احداث پروژه مترو مشهد - گلبهار با شتاب بیش تری ادامه پیدا خواهد کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با پیمانکاران زیربنایی و روبنایی و انبوه سازان طرح نهضت ملی مسکن شهر در محل سالن ...

    |

    نظرات کاربران