در حال بارگذاری ...
  • تکذیب واگذاری پروژه های مسکن مهر پردیس به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص)

    در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها ، آماده‌‌سازی و محوطه‌‌‌سازی مسکن مهر پردیس از جمله احداث پل و ... نیز تا کنون قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیا(ص) هیچگونه قراردادی را منعقد نکرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با تکذیب خبر منتشره در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی تاکید کرد : در خصوص پروژه مسکن مهر پردیس ماموریتی به قرارگاه واگذار نشده است .

    در پی انتشار خبری در فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به فاز عملیاتی پروژه‌‌‌‌های مسکن مهر پردیس روابط عمومی این قرارگاه اعلام کرد : خبر منتشره در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیا(ص) در فاز عملیاتی مسکن مهر اساساً کذب است و در این خصوص هیچ مأموریتی به سپاه و این قرارگاه واگذار نشده است .

    این اطلاعیه می‌افزاید : سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم‌‌‌الانبیا(ص) همواره آمادگی خود برای کمک به دولت و بهبود زندگی و معیشت مردم را اعلام و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند .

    در این اطلاعیه تصریح شده است : در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها ، آماده‌‌سازی و محوطه‌‌‌سازی مسکن مهر پردیس از جمله احداث پل و ... نیز تا کنون قرارگاه سازندگی خاتم‌‌الانبیا(ص) هیچگونه قراردادی را منعقد نکرده است .




    نظرات کاربران