در حال بارگذاری ...

انتخاب رییس نظام مهندسی‌ ساختمان استان تهران

پیش از این احمد خرم ـ وزیر سابق راه و ترابری ـ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را بر عهده داشت . او هم‌اکنون عضو هیات مدیره است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پس از کش و قوس‌های فراوان و بلاتکلیفی بیش از دو ماهه ، اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تشکیل جلسه دادند و محمد طاهری را به عنوان رییس انتخاب کردند .

روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در دوره هشتم برگزار شد که طی آن محمد طاهری به سمت رئیس سازمان ، بهمن مومنی نایب رئیس اول ، سیدعلیرضا میرجعفری نایب رئیس دوم ، علی اکبر نبی‌ئی دبیر هیات مدیره و علی کریمی آنچه به سمت خزانه‌دار سازمان انتخاب شدند .

هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران روز ۱۲ مهرماه برگزار شده بود . با این حال انتخاب رییس به دلیل آبستراکسیون متعدد جلسات توسط برخی اعضا به تعویق افتاده بود تا این‌که روز گذشته سرانجام اولین جلسه هیات مدیره دوره جدید برگزار و اعضای هیات رییسه انتخاب شدند .

پیش از این احمد خرم ـ وزیر سابق راه و ترابری ـ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران را بر عهده داشت . او هم‌اکنون عضو هیات مدیره است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در نشست مشترک با مدیرکل توسعه مهندسی ساختمان پیشنهاد داد تا به منظور شتاب بخشی به ساخت و ...

|

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

|

حساسیت موضوع انتخابات نظام مهندسی بسیار بالاست و خوشبختانه ترکیب اشخاصی که امروز جهت عضویت در هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی اعلام آمادگی کرده اند ، از حیث انرژی و تجارب ارزنده شان ، نوید برگزاری انتخاباتی خوب ، بدون حاشیه با فرآیند اصولی را می دهد .

|

در حالی که افزایش سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی و واقعی شدن این خدمات قطعا نقش تعیین کننده‌ای در تعیین میزان سطح کیفیت خدمات آزمایشگاهی خواهد داشت .

|

نظرات کاربران