در حال بارگذاری ...

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به زوجین مسکن اولی در استان کرمان

به کسانی که آورده‌ای برای سپرده گذاری یک ساله و دریافت تسهیلات بازآفرینی ندارند ، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۹ درصد و بازپرداخت دو ساله پرداخت می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به زوجین مسکن اولی در شهر کرمان ۱۲۰ میلیون و در سایر شهرهای استان ۸۰ میلیون تومان وام مسکن با سود ۶ درصد پرداخت می شود.

دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان در سومین جلسه  ستاد بازآفرینی از پرداخت تسهیلات ۱۲۰ و ۸۰ میلیون تومانی ساخت مسکن به زوجین مسکن اولی در سال ۹۷ خبر داد .

مدیر کل راه و شهرسازی استان گفت : زوجین در کرمان با سپرده گذاری ۶۰ میلیون تومانی و در سایر شهرهای استان با ۴۰ میلیون تومان سپرده گذاری یک ساله ، به ترتیب ۱۲۰ و ۸۰ میلیون تومان وام ۶درصد با بازپرداخت ۱۲ ساله دریافت می‌کنند . به کسانی که آورده‌ای برای سپرده گذاری یک ساله و دریافت تسهیلات بازآفرینی ندارند ، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۹ درصد و بازپرداخت دو ساله پرداخت می شود .

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از پرداخت ودیعه اسکان موقت در بافت‌های فرسوده در شهر کرمان به مبلغ ۲۰ میلیون تومان و در سایر شهرها به مبلغ ۱۵ میلیون تومان خبر داد . به کسانی که واجد شرایط دریافت تسهیلات ۶درصدی ساخت مسکن در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده نباشند ، تسهیلات با سود ۸ درصد پرداخت می شود .




مطالب مرتبط

با تعامل انجام شده زمان بررسی نقشه های مربوط به بافت فرسوده را از ۶۵ روز به ۳۵ روز رسانده و مقرر است این زمان به کمتر از یک ماه برسد .

|

گسترش خدمات زیربنایی در محدوده‌های بازآفرینی شهری از مسائل مورد پیگیری بوده و توسعه این بخش نیازمند مشارکت و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداری‌ها و همچنین همکاری مردم است .

|

با توجه به رشد محدوده محلات هدف و جمعیت ساکن در آنها ، این اداره کل با همکاری دستگاه‌های دخیل در برنامه اقدام مشترک در شهرهای ارومیه ، بوکان ، پیرانشهر ، خوی ، سردشت ، سلماس ، مهاباد و میاندوآب نسبت به بازبینی برنامه اقدام مشترک اقدام نموده که در نهایت ۵۷۲ پروژه به اعتبار بالغ ...

|

به حمدالله در شهرستان بم در ماه‌های اخیر اتفاقات مبارکی رخ داده است که می‌توان به شهرک امام خمینی (ره) اشاره کرد . در این شهرک ۹۵۹ قطعه زمین به میزان ۶۵ هکتار در راستای حل مشکل ۳۵ ساله مردم به شهرداری شهر بم واگذار شده است .

|

مردم ایلام می‌توانند از مشوق‌های طرح بافت‌های فرسوده استفاده کنند و برای تغییر بافت شهری و همچنین بهره‌مندی از مسکن ایمن و تسهیلات مربوطه اقدام کنند .

|

نظرات کاربران