در حال بارگذاری ...

برنامه جدید شرکت عمران بهارستان ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۱۳۹۹

پروژه اصلی شهر بهارستان که مطالبه مردم این شهر است طرح احداث مترو است که در حال حاضر عملیات زیرسازی این طرح ۹۰ درصد و عملیات زیرسازی آن ۱۷ درصد پیشرفت داشته است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت : تفاهم‌نامه ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی از مجموع ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه ابلاغی وزیر راه و شهرسازی در شهرهای جدید کشور ، امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر جدید بهارستان به امضا رسید .

محمدرضا احمدی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه مترو بهارستان و چند پروژه عمرانی دیگر ، اظهار کرد : امسال در حوزه شهرسازی ، تصویب بازنگری طرح جامع بهارستان و طراحی سرای محلات را داشتیم . برنامه جدید شرکت عمران بهارستان ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۱۳۹۹ است .  در شهرهای جدید کل کشور بنا بر برنامه ابلاغی وزیر راه و شهرسازی باید ۲۰۰ هزار واحد مسکونی ساخته شود که سهم بهارستان از این رقم ۱۰ درصد است وامیدواریم تا ۲ سال آینده این مأموریت محقق شود .

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان تصریح کرد : این شرکت ۱۳۰۰ پرونده حقوقی دارد که در یک سال گذشته در بسیاری از پرونده‌ها رأی به نفع دولت صادر شده است .  حدود ۷۶ هکتار آزادسازی اراضی داشته‌ایم که ارزش این آزادسازی‌ها ۱۵۰ میلیارد تومان بود . همچنین ۴ میلیارد تومان درآمد قطعی شرکت عمران از معوقات وصول شده است .

وی ادامه داد : پروژه اصلی شهر بهارستان که مطالبه مردم این شهر است طرح احداث مترو است که در حال حاضر عملیات زیرسازی این طرح ۹۰ درصد و عملیات زیرسازی آن ۱۷ درصد پیشرفت داشته است . خوشبختانه سایر پروژه‌ها با سرعت خوب در حال اجرا است و تا پایان سال از چند پروژه جدید بهره‌برداری خواهد شد . 

در پایان این بازدید تفاهم‌نامه همکاری ساخت مسکن میان انبوه‌سازان استان و شرکت عمران بهارستان امضا شد . 




نظرات کاربران