در حال بارگذاری ...
  • تولید و عرضه مسکن با کیفیت در شهر جدید گلبهار با مشارکت بخش خصوصی

    متاسفانه مشکلات در بخش مسکن های مهر که در گذشته به صورت نیمه کاره باقی مانده گسترده بوده و این شرکت به منظور حل مشکلات مردم در این حوزه اقدام کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت : با جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و مشارکت این بخش تولید و عرضه مسکن با کیفیت در شهر جدید گلبهار انجام خواهد شد .

    هومن گریوانی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه در راستای اجرایی شدن تاکیدات مقام عالی وزارت در جهت تولید و عرضه مسکن با کیفیت شرکت عمران شهر جدید گلبهار اقدام به برگزاری جلسات با سرمایه گذاران کرده است ، افزود : این تولید و عرضه به منظور پاسخگویی به نیازهای مردمی و تعدیل قیمت مسکن و برنامه ریزی احداث واحدهای مسکونی با مشارکت بخش خصوصی خواهد بود .

    وی با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته جلسه ای با شرکت سرمایه گذاری شمال‌شرق در این راستا برگزار شده است ، اظهار داشت : این جلسه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت در خصوص ارائه پتانسیل های موجود اراضی شهر جدید گلبهار  و همچنین استفاده از ظرفیت این شرکت در جهت احداث الگوهای مختلف آپارتمانی و ویلایی برگزار شد . بازدید میدانی از قطعات پیشنهاد شده انجام و مقررگردید شرکت سرمایه گذاری شمال‌شرق بررسی های لازم را در این خصوص انجام داده و پیشنهاد خود را به صورت مکتوب جهت سرمایه گذاری در بخش تولید و عرضه مسکن در شهر جدید گلبهار به این شرکت عمران اعلام نماید .

    برگزاری دومین جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولین در شهر جدید گلبهار

    در این جلسه که با حضور دکتر دهقان نماینده مجلس شورای اسلامی و نمایندگانی از برخی از ادارات گلبهار برگزار شد گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در این مراسم به تشریح اقدامات انجام شده توسط شرکت عمران شهر جدید گلبهار پرداخت و افزود : متاسفانه مشکلات در بخش مسکن های مهر که در گذشته به صورت نیمه کاره باقی مانده گسترده بوده و این شرکت به منظور حل مشکلات مردم در این حوزه اقدام کرده است . در حال حاضر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی طی روزهای گذشته بازدیدهایی صورت گرفته است و این شرکت نسبت به رفع معضلات و مشکلات ساکنین برخی از مجتمع های مسکن مهر محوطه سازی و آسفالت را به عهده گرفته است .

    وی با بیان اینکه متاسفانه تعاونی ها به تعهدات خود در گذشته به درستی عمل نکرده و این موضوع موجب تاخیز در واگذاری واحدهای متقاضیان شده است ، اذعان کرد : شرکت عمران گلبهار با توجه به مشکلات به وجود آمده اقدامات لازم را برای کیفی سازی و تسریع در اتمام پروژه ها با بازدیدهای دوره ای انجام می‌دهد . بازگشایی نهرهای آب ، آسفالت مسیرهای دوچرخه ، اصلاح هندسی و زیرسازی فاز دوم آسفالت بولوار استقلال و همچنین جمع آوری نخاله های ساختمانی در محل کال ها از اقداماتی بوده است که طی چند روز گذشته انجام شده است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در پایان سخنرانی خود همچنین گفت : احداث پارک ها و مساجد و همچنین توسعه فضاهای ورزشی روباز در جهت استفاده و بهره برداری شهروندان گلبهار پیگیری و بنا به نیاز احداث خواهد شد .

    در پایان این مراسم گریوانی به سوالات در حوزه های مسکن مهر ، احداث پارک‌ها و مساجد و همچنین مترو پاسخ داد . 




    مطالب مرتبط

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

    نظرات کاربران