در حال بارگذاری ...

بررسی وضعیت موجود املاک و مستغلات و آخرین پروژه های مسکن استان تهران

دغدغه همه مسئولان کشور در خصوص مسکن ، مساله‌ای مهم است که ناشی از گردش سرمایه و تاثیر بر اقتصاد است ، این مساله ایجاب می‌کند که پروژه های مشارکتی در حوزه مسکن با شدت و سرعت بیشتر دنبال شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه اعضای هیات مدیره این سازمان در نشستی چهار ساعته با مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به بررسی وضعیت موجود املاک و مستغلات و آخرین پروژه های مسکن پرداخت .

علی نبیان ضمن تاکید بر حساسیت‌های ویژه استان تهران و تفاوت های حوزه زمین و مسائل استان تهران در قیاس با سایر استان‌ها گفت : اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن می بایست متناسب با ادبیات جدید وزارت راه و شهرسازی در حوزه ساخت مسکن و مستغلات باشد .

وی افزود : دغدغه همه مسئولان کشور در خصوص مسکن ، مساله‌ای مهم است که ناشی از گردش سرمایه و تاثیر بر اقتصاد است ، این مساله ایجاب می‌کند که پروژه های مشارکتی در حوزه مسکن با شدت و سرعت بیشتر دنبال شود .

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه افزود : از دیگر مسائلی که باید به صورت جامع و کامل در اسرع وقت مورد رصد و بازبینی قرار بگیرد مسائل مبتلا به املاک و مستغلات استان تهران است .

در این جلسه آماری از برنامه نقدی و غیرنقدی حوزه املاک و حقوقی و اقدامات ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نیز ارائه شد .




مطالب مرتبط

ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

|

سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

|

در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

|

تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

|

نظرات کاربران