در حال بارگذاری ...
  • بررسی وضعیت موجود املاک و مستغلات و آخرین پروژه های مسکن استان تهران

    دغدغه همه مسئولان کشور در خصوص مسکن ، مساله‌ای مهم است که ناشی از گردش سرمایه و تاثیر بر اقتصاد است ، این مساله ایجاب می‌کند که پروژه های مشارکتی در حوزه مسکن با شدت و سرعت بیشتر دنبال شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به همراه اعضای هیات مدیره این سازمان در نشستی چهار ساعته با مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به بررسی وضعیت موجود املاک و مستغلات و آخرین پروژه های مسکن پرداخت .

    علی نبیان ضمن تاکید بر حساسیت‌های ویژه استان تهران و تفاوت های حوزه زمین و مسائل استان تهران در قیاس با سایر استان‌ها گفت : اقدامات سازمان ملی زمین و مسکن می بایست متناسب با ادبیات جدید وزارت راه و شهرسازی در حوزه ساخت مسکن و مستغلات باشد .

    وی افزود : دغدغه همه مسئولان کشور در خصوص مسکن ، مساله‌ای مهم است که ناشی از گردش سرمایه و تاثیر بر اقتصاد است ، این مساله ایجاب می‌کند که پروژه های مشارکتی در حوزه مسکن با شدت و سرعت بیشتر دنبال شود .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه افزود : از دیگر مسائلی که باید به صورت جامع و کامل در اسرع وقت مورد رصد و بازبینی قرار بگیرد مسائل مبتلا به املاک و مستغلات استان تهران است .

    در این جلسه آماری از برنامه نقدی و غیرنقدی حوزه املاک و حقوقی و اقدامات ویژه اداره کل راه و شهرسازی استان تهران نیز ارائه شد .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    سازمان ملی زمین و مسکن موفق شد در اخذ اراضی سایر دستگاه‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۵۹۰۰ هکتار اراضی را شناسایی کند و سند این اراضی برای تخصیص به تولید مسکن، اخذ شده است . همچنین با تلاش‌های انجام شده ۲۳ هزار هکتار زمین بخشی خصوصی برای ساخت مسکن شناسایی شد .

    |

    نظرات کاربران