در حال بارگذاری ...
  • اتمام ۹۰ درصد مقاوم سازی پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه

    بر اساس تفاهم نامه ای که در این زمینه با بنیاد مسکن داشته ایم ، مقرر شده است بخشی از این هزینه را بنیاد مسکن و بخش دیگری از آن را سازمان ملی زمین و مسکن تقبل کند تا فشار مالی آن کاهش یافته و تکمیل پروژه به سرعت انجام شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اتمام ۹۰ درصد مقاوم سازی پروژه مسکن مهر سرپل ذهاب استان کرمانشاه خبر داد و افزود : تکمیل کار در بخش نازک‌کاری و نماسازی این پروژه به سرعت و به صورت شبانه روزی در جریان است .

    علی نبیان در سومین بازدید خود از استان کرمانشاه و پروژه های مسکن مهر آسیب دیده در زلزله سال گذشته این استان بر اتمام هرچه سریعتر بازسازی این پروژه ها به شرط رعایت کلیه استانداردها و اصول فنی ساخت و ساز تاکید کرد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی از روند بازسازی مسکن مهرهای آسیب دیده در زلزله استان کرمانشاه ابراز رضایت کرد و افزود : در حال حاضر مهمترین موضوع برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه ها تامین منابع مالی آن است .

    وی از همکاری مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اتمام این پروژه ها یادکرد و افزود : بر اساس تفاهم نامه ای که در این زمینه با بنیاد مسکن داشته ایم ، مقرر شده است بخشی از این هزینه را بنیاد مسکن و بخش دیگری از آن را سازمان ملی زمین و مسکن تقبل کند تا فشار مالی آن کاهش یافته و تکمیل پروژه به سرعت انجام شود .

    همچنین در این بازدید میدانی پیمانکار این پروژه از همراهی و همکاری همه جانبه مجموعه راه و شهرسازی قدردانی کرد و گفت : تامین مالی این پروژه منجر به تحویل ۸۰ الی ۱۰۰ درصدی پروژه به متقاضیان تا پایان سال خواهد شد .

    گفتنی است در این سفر عبداله بهادری عضو هیات مدیره سازمان ملی زمین و مسکن ، فردین شاکری مدیرکل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های این سازمان و مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ، نبیان را همراهی می کردند .




    مطالب مرتبط

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    نظرات کاربران