در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط وزارت راه در قالب طرح اقدام ملی

    بر اساس طرح اقدام ملی مقرر شده تا پایان سال ۹۹ مجموعا ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، شرکت بازآفرینی شهری و شرکت عمران شهرهای‌جدید ساخته شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اعلام آمادگی سازمان برای واگذاری زمین جهت ساخت واحدهای مسکونی در نقاط مختلف کشور به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت : واگذاری این زمین‌ها در قالب مسکن محرومان و با قیمت تمام شده به بنیاد مسکن صورت خواهد پذیرفت .

    علی نبیان با اشاره به برنامه‌های دولت دوازدهم و تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در خصوص ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط وزارت راه در قالب طرح اقدام ملی گفت : از مجموع این ۴۰۰ هزار واحد، ۱۰۰ هزار واحد آن برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که بر اساس مذاکرات دوجانبه با بنیاد مسکن ، سازمان ملی زمین و مسکن آمادگی خود را برای واگذاری زمین‌های مورد نیاز در مناطقی که زمینه واگذاری آنها در راستای قانون عرضه و تولید مسکن اقشار کم درآمد و محرومین مهیاست، اعلام کرده است .

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود : واگذاری این زمین‌ها در قالب مسکن محرومان و با قیمت تمام شده به بنیاد مسکن صورت خواهد پذیرفت .  

    گفتنی است بر اساس طرح اقدام ملی مقرر شده تا پایان سال ۹۹ مجموعا ۴۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، شرکت بازآفرینی شهری و شرکت عمران شهرهای‌جدید ساخته شود .




    مطالب مرتبط

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    هنگام ارایه آمار از کاهش بافت‌های فرسوده باید به این نکته توجه کرد که ممکن است طی سال‌های اخیر مناطق جدیدی به محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری اضافه شده باشد، اما مناطق نوسازی شده هنوز از لیست محلات هدف خارج نشده است . بنابراین به زودی مناطقی که به طور کامل نوسازی شده‌اند از ...

    |

    در بخش روستایی ۵۶۰ هزار و ۴۹۸ واحد وارد فاز عملیاتی شده است که از این رقم ، تعداد ۳۰۵ هزار و ۸۴۶ واحد به اتمام رسید و تحویل متقاضیان شد و ۲۵۴ هزار و ۴۶۵ واحد نیز در حال اجراست که پیشرفت های متفاوتی نیز دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    نظرات کاربران