در حال بارگذاری ...

حل مشکل ۴ هزار متقاضی بدون واحد در مسکن مهر پردیس

تا ۲۰ روز آینده حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی در شهر جدید پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی خواهد شد که اتفاق بسیار خوبی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم خواهد بود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی پردیس که تا کنون واحدی برای آن‌ها تخصیص نیافته است گفت : خوشبختانه در حال حاضر از این تعداد برای ۴ هزار نفر از پروژه‌های در حال ساخت فاز ۸ پردیس ظرفیت‌سازی شده است .

مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با تأکید براینکه عملیات اجرایی پروژه‌های پردیس با پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی سرعت بیشتری گرفته و تمام بخش‌های متوقف شده فعال شده‌اند ، گفت : خوشبختانه با ورود جدی دادستانی به حوزه پروژه‌های راکد و پیمانکاران متخلف ، ۵ مورد از ۸ پروژه غیرفعال باقیمانده در پردیس نیز فعال و مجددا کار خود را از سر گرفتند .

هدایت با بیان اینکه ۸ پروژه مذکور متعلق به فازهای ۸، ۵ و ۹ بوده‌اند ادامه داد : در حال حاضر ۳ پروژه به صورت غیرفعال باقی مانده است که در حال مذاکره و پیگیری از طریق دادستانی هستیم .

این مقام مسئول با اشاره به تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ متقاضی پردیس که تاکنون واحدی برای آن‌ها تخصیص نیافته است گفت : خوشبختانه در حال حاضر از این تعداد برای ۴ هزار نفر از پروژه‌های در حال ساخت فاز ۸ پردیس ظرفیت‌سازی شده است .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در این باره افزود : قطعا برای هیچ یک از متقاضیان مذکور اجباری وجود ندارد تا برای دریافت واحد به پرند یا هشتگرد مراجعه کنند ، بلکه پیشنهاد ما برای این موضوع جهت تسریع در روند تحویل واحد برای افراد بود . درحال حاضر تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این افراد همچنان وضعیتشان مشخص نیست که در حال تعیین  تکلیف و حل مشکلات معارض‌دار هستیم  تا هرچه سریعتر مسائل مربوط به این بخش نیز برطرف شود .

هدایت در این خصوص تأکید کرد : مردم نگران نباشند ، قطعا در تلاشیم تا پروژه‌های آن دسته از متقاضیان که از سیستم حذف نشده‌اند را مجددا فعال و به اتمام برسانیم .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در ادامه سخنان خود از آمادگی سیستم پاسخگویی در این شرکت برای ارائه اطلاعات به متقاضیان خبر داد و گفت : تا ۱۵ روز آینده سیستم شفاف اطلاع‌رسانی بین ما و متقاضیان ایجاد شده و آن‌ها می‌توانند علاوه بر مراجعه به کارگزاری به صورت هفتگی و از طریق پیامک از آخرین وضعیت پروژه‌های خود آگاه شوند .

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد : تا ۲۰ روز آینده حدود ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه روبنایی در شهر جدید پردیس با حضور وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی خواهد شد که اتفاق بسیار خوبی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم خواهد بود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه در سال گذشته از حدود ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر ، ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از آمادگی برای افتتاح ۲ هزار و ۵۷۰ واحد مسکونی پردیس در مهرماه امسال خبر داد .

|

خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نمایندگان صندوق ملی مسکن از پروژه‌های در دست احداث گلستان از محل صندوق ملی مسکن و پروژه های روبنایی سایت های مسکن بازدید ...

|

نظرات کاربران