در حال بارگذاری ...
  • افتتاح نخستین نمایشگاه مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نخستین نمایشگاه مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد .

    نخستین نمایشگاه مسکن ، شهرسازی و بازآفرینی شهری صبح امروز ۲۳ دی ماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد .

    در این نمایشگاه که به همت شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می‌شود ، ۲۱۱ شرکت حضور دارند و به معرفی دست‌آوردهای خود در حوزه ساخت و ساز با موضوع بازآفرینی شهری و نوسازی بافت‌های فرسوده می‌پردازند .

    گفتنی است در مراسم امروز معاونان وزیر راه و شهرسازی از جمله حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان ، سیدسعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع ، حبیب‌الله طاهرخانی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، داود پرهیزکار رئیس سازمان هواشناسی و هوشنگ عشایری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران حضور دارند .




    مطالب مرتبط

    در سکونتگاه‌های غیررسمی سه نوع پروژه شامل پروژه‌های احداث مسکن بند« ی» ، پروژه‌های عمرانی – اجرایی بازآفرینی و پروژه‌های توانمندسازی و در بافت‌های فرسوده نیز پروژه‌های محرک توسعه در دست انجام است . پروژه شهرک جوانان و اراضی اسدگولی از جمله پروژه‌های جابه‌جایی ساکنان ...

    |

    اکنون که برنامه هفتم توسعه ابلاغ شده است از این پس در چهارشنبه‌های بازآفرینی گزارش عملکردها مرتبط با تحقق ماده ۵۲ برنامه هفتم خواهد بود . البته نشست‌هایی در این خصوص خواهیم داشت و دوشنبه آینده اولین نشست تخصصی برنامه هفتم را برگزار خواهیم کرد .

    |

    این پروژه‌ها در محورهای مختلفی شامل احداث و ارتقا شبکه زیرساختی ، ارتقا وضعیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی ، احداث و توسعه امکانات و خدمات روبنایی ، بهسازی ، نوسازی ، مرمت و مقاوم‌سازی مسکن و اسکان مجدد ، ارتقا وضعیت اقتصادی و تهیه طرح‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از ...

    |

    با تخصیص قیر رایگان از سوی شرکت بازآفرینی شهری ایران به شهرداری‌های استان ، آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی در ۱۰ شهر استان شامل زاهدان ، زابل ، هامون ، زهک ، جزینک ، علی‌اکبر ، گلشن ، سوران ، سیرکان و تفتان در دستور کار قرار گرفته است .

    |

    در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

    |

    نظرات کاربران