در حال بارگذاری ...
  • ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در سایت مسکن مهر پردیس طی ۴۵ روز اخیر

    بدین طریق مدیران از نزدیک در جریان امور و مسائل قرار گرفته و ضمن صحبت رو در رو با مردم ، به کمک اختیاراتی که به آن‌ها واگذار شده است مشکلات را بررسی و رفع می‌کنند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تحرک جدی در عملیات آماده‌سازی و محوطه‌سازی سایت‌های مسکن مهر به ویژه شهر جدید پردیس خبر داد و گفت : در این مدت ۲ قرارداد بزرگ در حوزه آماده‌سازی سایت‌های مسکن مهر به امضا خواهیم رساند که در بخش توسعه سایت‌های گردشگری و مسکن نیز کمک خواهند کرد .

    حبیب‌اله طاهرخانی از ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده در ۴۵ روز اخیر در سایت مسکن مهر پردیس و همچنین واحدهای آماده به تحویل و کلنگ‌زنی پروژه‌های مشارکتی در بهمن ماه جاری در این شهر جدید در نشست روز گذشته که با حضور مدیران شرکت عمران شهر جدید پردیس برگزار شد خبر داد و گفت : در این جلسه مدیران این پروژه‌ها آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌ها در فازهای مختلف را اعلام و مشکلات موجود را مطرح کردند ، خوشبختانه تمامی کارگاه با نیروی انسانی خوبی در حال فعالیت هستند که نشان‌دهنده تحرک جدی در مجموعه پروژه‌های این شهر جدید است .

    طاهرخانی در ادامه با بیان اینکه تمرکز ما بر این است تا جلسات ملاقات مردمی به صورت هفتگی با حضور مدیران شرکت‌های عمران شهرهای جدید برگزار و نتایج آن به صورت منظم به مجمع ستاد ارسال شود گفت : بدین طریق مدیران از نزدیک در جریان امور و مسائل قرار گرفته و ضمن صحبت رو در رو با مردم ، به کمک اختیاراتی که به آن‌ها واگذار شده است مشکلات را بررسی و رفع می‌کنند .

    معاون وزیر راه وشهرسازی همچنین در خصوص گزارش ارائه شده از عملیات اجرایی و افتتاحی این شهر جدید در دهه فجر سال جاری بیان کرد : حدود ۶ واحد آموزشی و یک درمانگاه در این زمان افتتاح و عملیات اجرایی ۸ مرکز محله در قالب مشارکتی با سرمایه‌گذاران به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید همچنین از تحرک جدی در عملیات آماده‌سازی و محوطه‌سازی سایت‌های مسکن مهر به ویژه شهر جدید پردیس در این ایام خبر داد و گفت : در این مدت ۲ قرارداد بزرگ در حوزه آماده سازی سایت‌های مسکن مهر به امضا خواهیم رساند که در بخش توسعه سایت‌های گردشگری و مسکن نیز کمک خواهند کرد . در بازدیدی که از کارگزاری مسکن مهر نیز در پردیس داشتم شاهد سازماندهی خوبی در بخش پاسخگویی به مردم بودیم که رضایت متقاضیان را به همراه داشت ، در این راستا درخواست‌هایی برای تسریع در روند انتخاب واحد مالکان وجود داشت که اعلام کردیم روزانه از ۵۰ نفر دعوت و فرایند انتخاب واحد با سرعت بیشتری انحام شود .

    این مقام مسئول با بیان اینکه تلاش داریم بیشتر قراردادها تا سال ۹۸ به مردم تحویل و اطمینان کامل در مورد مالکیت از سوی متقاضیان حاصل شود گفت : خوشبختانه در حال حاضر خدمات‌رسانی با دقت بسیار بالا و به صورت کاملا مکانیزه در حال انجام است که نقطه قوتی در این بخش برای ما به شمار می‌رود .




    مطالب مرتبط

           

    |

    پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    نظرات کاربران