در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۱۷۶۲ واحد مسکونی در طرح بازآفرینی شهری خراسان جنوبی تا سال ۱۴۰۰

    برای ساخت هزار و ۷۶۲ واحد مسکونی در قالب طرح بازآفرینی شهری در استان ۷۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که باید این واحدها تا سال ۱۴۰۰ ساخته شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از ساخت ۱۷۶۲ واحد مسکونی در قالب طرح بازآفرینی شهری در خراسان جنوبی خبر داد .

    مهدی جعفری در جلسه ستاد استانی بازآفرینی پایدار شهری ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه های بازآفرینی شهری اظهار داشت : هم اکنون در ۷ شهرستان استان شامل بیرجند ، بشرویه ، نهبندان ، سرایان ، قاین ، فردوس و خوسف طرح  های بازآفرینی پایدار شهری در حال اجراست و در مجموع ۹۶۳ هکتار از بافت فرسوده این شهرستان ها را با جمعیت ۹۰ هزار نفری در بر می گیرد .

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی افزود : برای ساخت هزار و ۷۶۲ واحد مسکونی در قالب طرح بازآفرینی شهری در استان ۷۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که باید این واحدها تا سال ۱۴۰۰ ساخته شود .

    استاندار خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت : در طرح های بازآفرینی شهری باید نیازها و خدمات به مناطق ، در هر شهرستان به طور دقیق مشخص شود . شهرستان هایی که تاکنون در حوزه طرح های بازآفرینی شهری قرار نگرفته اند زودتر طرح های خود را ارائه دهند .

    وی گفت : بانک های عامل نیز باید در پرداخت تسهیلات مربوط به این طرح ها و روان سازی پرداخت تسهیلات همکاری لازم را داشته باشند . برای افزایش محدوده شهری فردوس بررسی لازم انجام و در جلسه بعد ستاد بازآفرینی شهری مطرح شود .




    مطالب مرتبط

    تاکنون برای ۵۸ هزار و ۹۲۸ واحد زمین اختصاص یافته ، تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۴ واحد دارای قرارداد ساخت و ۹ هزار و ۹۲۵ واحد دارای قرارداد مشارکت مدنی است .

    |

    شهر نطنز یکی از مراکز تاریخی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری است که توانسته زیبایی‌ها و جاذبه‌های فراوانی را برای گردشگران ایجاد کند که یکی از این جاذبه‌ها ، مراکز خرید و بازارهای سنتی است، لذا اجرای اقدامات ویژه در حوزه بازآفرینی شهری برای این شهرستان بسیار حائز اهمیت است .  

    |

    دستگاه‌های اجرایی باید طی دو هفته آینده برنامه اقدام مشترک در محلات هدف باز آفرینی شهری را به فرمانداری اعلام کنند تا هماهنگی وهم افزایی لازم جهت اجرای طرح بین ادارات مسئول صورت پذیرد .

    |

    از مبلغ کل واریز شده مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به شرکت توزیع نیروی برق استان و مبلغ ۱۶۴ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب استان بابت عملیات زیربنایی و اجرای شبکه‌های مورد نیاز است . مجموعاً طی ۱۰ ماه گذشته بالغ بر ۵۵۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به حساب این ...

    |

    از مجموع چهار هزار و ۱۴۴ متقاضی در شهر بیرجند ۲ هزار و ۸۰ متقاضی معادل هزار و ۴۰ قطعه زمین به متقاضیان دارای فرزند سوم و بیشتر و ۲ هزار و ۶۴ متقاضی معادل هزار و ۳۲ قطعه به متقاضیان دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال واگذار می‌شود .

    |

    نظرات کاربران