در حال بارگذاری ...
  • تغییر سیاست های وزارت راه و شهرسازی عامل تسریع در اجرای پروژه‌های مسکن مهر

    مهمترین زیرساخت در شهر جدید پردیس بحث مترو و راه‌های دسترسی است که بخشی از زیرساخت‌های آن آماده شده است بحث چهاربانده کردن راه ارتباطی و زیرساخت‌های فاز ۵ و ۹ مسکن مهر پردیس را پیش رو داریم  که در تمام این حوزه‌ها اقداماتی درحال انجام است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار تهران تاکید کرد : یکی از موضوعاتی که نباید از آن غافل باشیم موضوع بحث پیوست‌های فرهنگی در شهرهای جدید است به زودی جمعیت پردیس به ۴۵۰ هزار نفر می رسد که نباید از موضوعات اجتماعی در این شهر جدید غافل بمانیم و معتقدم پیوست فرهنگی باید در اولویت برنامه ها قرار داشته باشد .

    محسنی بندپی در مراسم اجرای عملیات برخی از زیرساخت ها در مسکن مهر پردیس و آغاز فاز مطالعات مترو تهران – پردیس با بیان اینکه شاهد ایجاد تحولاتی در وزارت راه و شهرسازی هستیم گفت : خوشبختانه تغییر سیاست‌ها و تحول در برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی هستیم که منجر به توسعه در شقوق مختلف خواهد شد . مهمترین زیرساخت در شهر جدید پردیس بحث مترو و راه‌های دسترسی است که بخشی از زیرساخت‌های آن آماده شده است بحث چهاربانده کردن راه ارتباطی و زیرساخت‌های فاز ۵ و ۹ مسکن مهر پردیس را پیش رو داریم  که در تمام این حوزه‌ها اقداماتی درحال انجام است .

    استاندار تهران با بیان اینکه چهار عامل وجود دارد که منجر به اجرایی شدن این پروژه‌های تعریف شده خواهد شد گفت : اولین عامل حضور آقای اسلامی در وزارت راه و شهرسازی است که تاکید بر اجرای پروژه‌ها دارد و بارها اعلام کرده است که تکمیل مسکن مهر در اولویت برنامه های خود قرار داده است . پیش از این وقفه‌ای در اجرای پروژه‌های مسکن مهر ایجاد شده بود که خوشبختانه امروز شاهد سرعت گرفتن اجرای پروژه‌ها هستیم .

    وی ادامه داد : دومین عامل در محقق شدن اجرای این پروژه ها حضور نمایندگان فعال در تهران است که در کمترین دوره‌ای شاهد پیگیری مسوولانه نمایندگان استان تهران بودیم که خوشبختانه در این دوره می‌بینیم نمایندگان به صورت جدی و مسئولانه به دنبال حل مشکلات این استان به ویژه شهرهای جدید هستند . موضوع دیگر حضور قرارگاه خاتم الانبیا ایجاد پروژه‌ها است که همواره دیده‌ایم که قرارگاه خاتم الانبیا پروژه‌ها را به کیفیت بالا به اجرا می‌رساند و توسط متخصصین بومی این پروژه‌ها را اجرایی می‌کند .

    وی تاکید کرد : عامل بعدی که به اجرای پروژه‌ها تعریف شده سرعت می‌بخشد بحث مسوولیت‌ها و وظایف استانداری است که در استانداری تهران تمام دستگاه‌ها را مکلف کرده‌ایم در اجرای این پروژه‌ها حضور داشته باشند و مشارکت کنند .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران