در حال بارگذاری ...

تکمیل مسکن مهر شهرستان نطنز با مشارکت شهرداری

تنها تعدادی از واحدهای مسکن مهر نطنز باقی مانده است که مقرر شده تکمیل زیرساخت‌های این پروژه به شهرداری تحویل شود و خدمات شهری برای آن تعداد مسکن مهر باقی‌مانده تامین شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی ضمن سفر به استان اصفهان و بازدید از شهرهای کاشان ، نطنز ، آران و بیدگل ، گفت : خوشبختانه در شهرستان‌های کاشان ، نطنز و آران و بیدگل خیرین راه‌ساز و مسکن ساز نقش ارزنده‌ای داشتند و اینها نشان دهنده این مطلب است که پتانسیل سرمایه‌گذاری به صورت بالقوه در استان وجود دارد و باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد .

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه شورای اداری استان اصفهان و در شهرستان نطنز با اشاره به اهمیت آن شهرستان در مصاحبه با خبرنگاران، گفت : شهرستان نطنز یکی از شهرستان‌های تاریخی و با ارزش استان اصفهان و کل کشور است که شهره جهانی دارد .

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های شهرستان نطنز در موضوع گردشگری یادآور شد : نظنز جزو شهرهای زیارتی و سیاحتی به شمار می‌رود و باید از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه‌تری شود .

اسلامی در ادامه به دستاوردهای سفر خود به شهرستان‌های کاشان ، نطنز و آران و بیدگل پرداخت و گفت : سرعت دادن به پروژه‌های نیمه تمامی که مشمول زمان شده‌اند از اهم اهداف سفر بود که خوشبختانه برای آنها تصمیماتی گرفته شد .

عضو کابینه دولت دوازدهم اصلاحات هندسی و ایمن‌سازی برخی نقاط حادثه خیز استان را از دیگر دستاوردهای سفر خود به استان برشمرد و تاکید کرد: در حال حاضر خیرین مسکن‌ساز و راه‌ساز نقش ارزنده‌ای در استان ایفا کرده‌اند که امیدواریم این نقش و مشارکت‌های مردمی پررنگ‌تر شود . 

وی گفت: خوشبختانه در شهرستان‌های کاشان، نطنز و آران و بیدگل خیرین راه‌ساز و مسکن ساز نقش ارزنده‌ای داشتند و اینها نشان دهنده این مطلب است که پتانسیل سرمایه‌گذاری به صورت بالقوه در استان وجود دارد و باید فرصت‌ها را غنیمت شمرد.

اسلامی روند تکمیل مسکن مهر استان را مناسب ارزیابی کرد و افزود : تنها تعدادی از واحدهای مسکن مهر نطنز باقی مانده است که مقرر شده تکمیل زیرساخت‌های این پروژه به شهرداری تحویل شود و خدمات شهری برای آن تعداد مسکن مهر باقی‌مانده تامین شود .




مطالب مرتبط

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تامین زمین شهری و روستایی در سراسر کشور از یک‌صد هزار هکتار عبور کرد و این یک عدد تاریخی در بخش مسکن بعد از انقلاب اسلامی به شمار می‌رود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز ۷ خرداد در مراسم افتتاح ۶ هزار و ۴۷۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید پردیس و مهستان با ...

|

تعیین سقف اجاره بها در شورای عالی مسکن با اخذ نظرات استان‌ها حداکثر تا یک هفته دیگر ابلاغ خواهد شد .

|

گلوگاه‌ اصلی ما در حال حاضر تامین منابع مالی است که بخشی از آن شبکه مالی و بانکی کشور است که سال گذشته نسبت به سال قبل عملکرد بانک‌ها بهتر بود اما فاصله هزینه‌ها با پرداختی‌ها بسیار است و امسال نیاز است که بانک‌ها همکاری بیشتری داشته باشند .

|

نظرات کاربران