در حال بارگذاری ...

افتتاح بیمارستان ۸۲ تختخوابی آیت‌الله بهاری همدان با حضور معاون اول رییس جمهور

این پروژه یک بیمارستان ۸۲  تختی است و دارای ۱۲ تخت مراقبت های ویژه ، ۵ تخت دیالیز ، ۱۰ تخت اورژانس است . همچنین در این بیمارستان ، بخش های تخصصی نیز شامل داخلی ، جراحی با دو اتاق عمل اصلی ، زنان و زایمان ، کودکان و نوزادان وجود دارد . 

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری بیمارستان ۸۲ تختی آیت‌الله بهاری همدان افتتاح شد ، گفت : بیمارستان بهاری با ۳۹ میلیارد تومان سرمایه در زمینی به مساحت ۸۴۵۰ متر احداث شده است .

محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ضمن اعلام افتتاح بیمارستان ۸۲ تختی آیت‌الله بهاری همدان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری ، گفت : امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری و سایر مسئولان استانی پروژه بیمارستان آیت‌الله بهاری شهرستان بهار همدان افتتاح شد .

علیزاده ادامه داد : این پروژه یک بیمارستان ۸۲  تختی است و دارای ۱۲ تخت مراقبت های ویژه ، ۵ تخت دیالیز ، ۱۰ تخت اورژانس است . همچنین در این بیمارستان ، بخش های تخصصی نیز شامل داخلی ، جراحی با دو اتاق عمل اصلی ، زنان و زایمان ، کودکان و نوزادان وجود دارد . 

به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات عمومی و دولتی سایر بخش ها همچون درمانگاه ، آزمایشگاه ، بخش تصویربرداری ، رادیولوژی و تمامی خدمات نیز در این بیمارستان دیده شده است .

علیزاده رقم سرمایه گذاری این پروژه را ۳۹ میلیاردتومان عنوان کرد و گفت : بیمارستان آیت الله بهاری همدان حدود ۸۴۵۰ مترزیربنا دارد و در چهار طبقه احداث شده است .

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان در نیمه اول سال آتی خبر داد .




نظرات کاربران