در حال بارگذاری ...

افتتاح ۳۶۹ میلیارد ریال پروژه اداره کل راه و شهرسازی تهران در ایام دهه فجر

احداث ساختمان مدیریت بحران استان تهران دارای مزیت‌های خاص است که از جمله آنها می‌توان به استفاده از سیستم‌های نوین ساختمانی و تاسیساتی به همراه در نظر گرفتن سالن فرماندهی مدیریت بحران استان که از ضروریات مباحث مدیریت بحران ، پدافند عامل و غیرعامل بوده ، اشاره کرد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از بهره‌برداری ۳۶۹ میلیارد پروژه در حوزه ساختمان‌های عمومی و دولتی ، تعریض و ۶ خطه کردن راه‌های اصلی و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این استان در ایام ا... فجر و با حضور استاندار تهران خبر داد .

محمد نادر محمدزاده با اشاره به بهره‌برداری از ۳۶۹ میلیارد پروژه در حوزه ساختمان‌های عمومی و دولتی ، تعریض و ۶ خطه کردن راه‌های اصلی و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی این استان ، گفت : ۷ پروژه به محوریت اداره کل مدیریت بحران استانداری تهران در انتهای بزرگراه بابایی به مرحله افتتاح رسیده است .

وی افزود : پروژه های تعریض و شش خطه کردن چیتگر – شهریار به طول ۹ کیلومتر ، فاز اول راه اصلی گرمسار - سیمین دشت - فیروزکوه به طول ۱۷ کیلومتر ، ۱۱ کیلومتر راه روستایی شامل راه‌های روستایی فیلستان – پویینک – قلعه سین ، امامزاده داود – رندان ، خیرآباد جنوبی و ساختمانهای کتابخانه طورقوزآباد شهرری ، ساختمان مجتمع فرهنگی و هنری شهر قدس و اداره ثبت احوال بهارستان از پروژه هایی است که در روزهای پایانی بهمن ماه امسال با حضور استاندار محترم افتتاح خواهد شد .

محمدزاده بیان کرد : احداث ساختمان مدیریت بحران استان تهران دارای مزیت‌های خاص است که از جمله آنها می‌توان به استفاده از سیستم‌های نوین ساختمانی و تاسیساتی به همراه در نظر گرفتن سالن فرماندهی مدیریت بحران استان که از ضروریات مباحث مدیریت بحران ، پدافند عامل و غیرعامل بوده ، اشاره کرد .

وی در اختیار داشتن یک مقر فرماندهی مجهز در سطح ملی را اساسی و مهم برشمرد و گفت : با حضور اصحاب رسانه و طی چند روز آینده شاهد بهره برداری از این پروزه های تاثیرگذار در سطح ملی و استانی خواهیم بود .




نظرات کاربران