در حال بارگذاری ...
  • بازدید وزیر راه و شهرسازی از بزرگترین محله هدف بازآفرینی شهری استان هرمزگان

    محله چاهستانی‌ها بزرگترین بافت فرسوده و محله هدف بازآفرینی استان هرمزگان در مرکز این استان ، در شهرستان بندرعباس واقع شده است که ۱۱۰ هکتار مساحت دارد و ۴۰۰۰ واحد مسکن فرسوده با بیش از چند هزار خانوار ساکن در این محله واقع شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از بزرگترین محله هدف بازآفرینی شهری استان هرمزگان ، از اهالی این محله به دلیل همکاری‌های مستمر و مفید خود با ستاد ملی بازآفرینی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد .

    محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی در سفر یک‌روزه خود ، همزمان با سفر هیات دولت به استان هرمزگان ، ضمن بازدید از محله چاهستانی‌ها گفت : این محله که بزرگترین محله هدف بازآفرینی شهری این استان محسوب می‌شود، باید هرچه سریع‌تر بازآفرینی شده و دگرگونی‌های مشهودی در آن دیده شود .

    وی با بیان اینکه مدیران تا بازآفرینی محلات هدف نباید آرامش داشته باشند ، افزود : نکته مهم در بازآفرینی توسعه‌گران هستند که باید امکانات خود را همراه با مشارکت به صورت سرمایه در گردش در این محلات به کار گیرند .

    وزیر راه و شهرسازی در ادامه در جمع صمیمی اهالی محله چاهستانی‌ها حضور یافت و با شنیدن نقطه نظرات اهالی ، در پاسخ به آن‌ها گفت : از نظر بنده اهالی محله خود باید پیش قدم بازآفرینی محله خود باشند ، با این حال بنده متوجه صحبت‌ها و گله‌های شما شده‌ام و قول می‌دهم پیگیری‌های ویژه‌ای برای حل مشکلات شما داشته باشیم . امیدوارم هرچه سریع‌تر مسائل موجود در محله چاهستانی‌ها با اولویت ویژه‌ای که به آن اختصاص یافته است ، حل شود .

    لازم به ذکر است محله چاهستانی‌ها بزرگترین بافت فرسوده و محله هدف بازآفرینی استان هرمزگان در مرکز این استان ، در شهرستان بندرعباس واقع شده است که ۱۱۰ هکتار مساحت دارد و ۴۰۰۰ واحد مسکن فرسوده با بیش از چند هزار خانوار ساکن در این محله واقع شده است .




    مطالب مرتبط

    به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

    |

    تامین زمین برای اجرای بیش از ۱۸۸ هزار واحد صورت گرفته و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود .

    |

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن در دولت سیزدهم ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد نهضت ملی مسکن افتتاح و به ۵۱ هزار و ۷۴۰ متقاضی واجد شرایط ...

    |

    نظرات کاربران