در حال بارگذاری ...
  • کاهش تخلفات در حوزه شهرسازی با هماهنگی بیشتر وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور

    امیدواریم در این دوره تحرک و اتفاقات تازه‌ای رقم بخورد و شاهد تحقق‌پذیری و پایش طرح‌های توسعه و عمران که توسط شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب می‌شود ، باشیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی ضمن درخواست پایش طرح‌های توسعه و عمران مصوب شورای‌عالی شهرسازی و معماری خواستار ، هماهنگی بیشتر وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور برای کاهش تخلفات در حوزه شهرسازی شد .

    محمدرضا شاملو در حاشیه بیست‌و‌یکمین جلسه شورای‌عالی شهرسازی‌ومعماری ایران ضمن تبریک انتخاب خانم فرزانه صادق‌مالواجرد به سمت معاون معماری و شهرسازی وزارتخانه ، گفت : بیش از ۱۴ سال است که به عنوان نماینده بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی این توفیق را یافته‌ام که در شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران حضور داشته‌ باشم و به همین خاطر نیز درخواست دارم تا با توجه به این تجربه ، زمینه‌ای برای پایش طرح‌های توسعه وعمران فراهم شود .

    معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی در بیان پیشنهادهای خود ، اعلام کرد : امیدواریم در این دوره تحرک و اتفاقات تازه‌ای رقم بخورد و شاهد تحقق‌پذیری و پایش طرح‌های توسعه و عمران که توسط شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران تصویب می‌شود ، باشیم .

    این مقام مسئول در بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی با اعلام اینکه متاسفانه طرح‌ها در شورای‌عالی تصویب می‌شود ولی در اجرا اتفاقات دیگری می‌افتد ، خاطرنشان کرد : این عدم هماهنگی اجرا با طرح‌های تهیه‌شده نتیجه‌اش این می‌شود که دائم شورا در بازنگری و اصلاح طرح‌ها باید جلسات متعددی را برگزار کند و مشکلات متعدد اجتماعی ایجاد می‌شود که امیدواریم در این دوره شاهد کاهش این مسائل باشیم . امیدواریم هماهنگی بین وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی بیشتر شود تا جلوی تخلفات گرفته شود .

    این مسئول در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد : خوشبختانه در این دوره این اراده وجود دارد و اخیرا وزیر کشور نیز بخشنامه ای دادند . امیدوارم در این موضوع نشست مشترک و برنامه‌ریزی صورت بپذیرد تا بتوانیم پایش طرح‌های توسعه و عمران و کنترل ساخت و سازها از طریق وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور ، عملیاتی شود .




    مطالب مرتبط

    شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت ویلایی است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشند تا توسط دستگاه‌های خدمات رسان و شبکه‌های زیرساخت تامین آب پایدار این شهر شکل گیرد .

    |

    در هشت سال قبل از دولت سیزدهم دچار رکود شدید در حوزه مسکن بودیم و باید آنچه از قبل مانده بود نیز به اتمام می رسید، همچنین کارهای در دست اقدام باید آغاز می شد ، از طرفی رکود شدید اقتصادی و رشد منفی تورم نزدیک به ۶۰ درصد وجود داشت و شهید رئیسی در این شرایط دولت را تحویل گرفتند که ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر کشور ، ۲۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در گچساران افتتاح شد . سایت۲۸۸ واحدی ...

    |

    نظرات کاربران