در حال بارگذاری ...

امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد

در شهر جدید بهارستان چهار پروژه شامل آماده سازی محلات ، پروژه مشارکتی مرکز محله آرمان، فضای سبز، پروژه‌های مسکونی و بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی به ارزش ۱,۰۰۰ میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید بهارستان و پیمانکاران به امضا رسید .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، چندین تفاهم‌نامه همکاری به ارزش ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینه عرضه و تولید مسکن و تأمین خدمات رفاهی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد به امضا رسید .

چندین تفاهم‌نامه همکاری به ارزش ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینه عرضه و تولید مسکن و تأمین خدمات رفاهی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری شهر جدید هشتگرد که با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مدیران محلی و منطقه‌ای به امضا رسید .

از جمله مهم‌ترین این موارد امضای ۴۴ تفاهم نامه شامل عرضه و تولید مسکن و ساخت مراکز محله به ارزش ۳,۰۰۰ میلیارد تومان در شهر جدید هشتگرد ، ۱۲ پروژه در قالب هفت تفاهم نامه از جمله دهکده ۱۵ هکتاری سلامت ، دهکده ۱۵ هکتاری توریستی تفریحی چشمه و ۵۰۰ واحد تجاری به ارزش ۱,۷۲۰ میلیارد تومان در سهند و مجموعه تجاری ، طرح توریستی تفریحی و پروژه ۱۶۰ واحدی به ارزش ۱,۳۰۰ میلیارد تومان در پردیس بود .

همچنین در شهر جدید بهارستان چهار پروژه شامل آماده سازی محلات ، پروژه مشارکتی مرکز محله آرمان، فضای سبز، پروژه‌های مسکونی و بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی به ارزش ۱,۰۰۰ میلیارد تومان در قالب تفاهم نامه بین شرکت عمران شهر جدید بهارستان و پیمانکاران به امضا رسید .

در شهرهای اندیشه و پرند نیز به ترتیب تفاهم نامه چهار پروژه تجاری خدماتی به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان و پروژه ۸۸۰ واحد مسکونی مشارکتی با بخش خصوصی در پرند امضا شد . در فولادشهر نیز چهار پروژه مسکونی جمعاً به تعداد ۱۵۴۰ واحد و نیز یک پروژه تجاری مسکونی به ارزش حدود ۲۸۰ میلیارد تومان مورد توافق قرار گرفت .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

|

در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

|

بدون شک کشور برای آبادانی و پیشرفت به جمعیتی جوان و پویا نیاز دارد تا در زمینه اشتغال فعال باشد در غیر این صورت و حرکت هرم سنی به سمت پیری قطعا در آینده با بحرانی جدی روبه‌رو خواهیم شد .

|

پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

|

نظرات کاربران