در حال بارگذاری ...

تقدیر از اداره کل راه و شهرسازی اصفهان به دلیل رعایت مقررات ملی ساختمان

ارتقای کیفیت ساختمان ها در کنار افزایش بهره وری و حفظ سرمایه های ملی و تامین آسایش ساکنان آن ها به عنوان بهره برداران نهایی که از اهداف مصرح در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است میسر نخواهد شد مگر با تلاش بی وقفه همه دست اندر کاران .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، برپایه بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ، از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به عنوان استان برتر تقدیر شد .

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با ارسال لوح سپاس خطاب به حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان ، از این اداره کل تقدیر نمود .

مازیار حسینی در این لوح آورده است : ارتقای کیفیت ساختمان ها در کنار افزایش بهره وری و حفظ سرمایه های ملی و تامین آسایش ساکنان آن ها به عنوان بهره برداران نهایی که از اهداف مصرح در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان است میسر نخواهد شد مگر با تلاش بی وقفه همه دست اندر کاران .

اینک که بر پایه بررسی ها و ارزیابی های صورت گرفته از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان ، آن اداره کل در شمار ۵ استان برتر از برگزیدگان رعایت مقررات ملی ساختمان در سال ۹۷ قرار گرفته است بدینوسیله مراتب قدردانی خود از تلاش های ارزشمند جنابعالی و همکاران محترم آن اداره کل در اجرای موفق برنامه های سازمانی که در بهبود وضعیت ساخت وساز در سطح کشور نقش موثری ایفا کرده است اعلام و توفیق همکاران را از درگاه خداوند متعال خواستارم .




مطالب مرتبط

با تلاش‌های بعمل آمده بیش از ۱ هزار و ۲۰۰ پروانه اشتغال بکار جدید صادر شده و میزان ارتقا، تمدید و صلاحیت جدید پروانه اشتغال بکار در این مدت، افزون بر ۶ هزار و ۴۰۰ مورد بوده است .

|

پرونده این سازه‌ها به مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برای ارائه راهکارهای ایمنی سازی و مقام سازی ارسال شده است . اعضای کارگروه ساختمان‌های بلند و ناایمن مرتب در حال پایش سازه‌ها هستند .

|

رشته صلاحیت‌های مهندسی شامل معماری (طراحی ، نظارت و اجرا) ، عمران (نظارت ، محاسبات و اجرا) ، تاسیسات برقی ، (نظارت ، طراحی و اجرا) ، تاسیسات مکانیکی (نظارت ، طراحی و اجرا) ، شهرسازی ، نقشه برداری ، ترافیک پایه سه و آزمون‌های (طرح و اجرای گود ، پی و سازه نگهبان) و ارزیابی ، طرح و ...

|

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان ، تاکنون بیش از ۲۳۰ پروژه تعیین شده است ، همچنین در این شهرها در حال حاضر برای ساخت افزون بر ۲۹ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی قرارداد سازنده منعقد شده است .

|

از میان شاخص‌های مدیریت زمین ، اخذ اسناد اراضی ملی و موات داخل محدوده و حریم و همچنین شناسایی منابع جدید به ترتیب با ۲۰۰ درصد و ۱۹۸ درصد تحقق جلوتر از اهداف تعیین شده بوده که نشان از برنامه ریزی و تلاش بی وقفه کارکنان این حوزه دارد . 

|

نظرات کاربران