در حال بارگذاری ...

آغاز عملیات اجرایی پروژه ۶۲۱ واحدی مسکن صبا با حضور وزیر راه و شهرسازی

این پروژه که در اراضی باغ عامل زاده مشهد احداث خواهد شد ، در زیربنای ۱۰۷ هزار متر مربع و در قالب دو پروژه صبای یک و دو ساخته میشود . احداث این پروژه بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است . 

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان خراسان رضوی ، دستور آغاز عملیات اجرایی پروژه ۶۲۱ واحدی مسکن صبا را صادر کرد .

در این مراسم علیرضا تابش ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، حبیب‌الله طاهرخانی ، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ، ابوالقاسم رحیمی انارکی ، مدیرعامل بانک مسکن و علیرضا رزم حسینی ، استاندار خراسان رضوی حضور داشتند . 

این پروژه که در اراضی باغ عامل زاده مشهد احداث خواهد شد ، در زیربنای ۱۰۷ هزار متر مربع و در قالب دو پروژه صبای یک و دو ساخته میشود . احداث این پروژه بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است . 

پروزه صبا دارای پارکینگ و انباری مستقل ، سالن اجتماعات ، سالن بازی کودکان، مجتمع آموزشی و درمانگاه است .

گفتنی است در سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان رضوی جمعا کلنگ احداث هزار و ۱۰۱ واحد مسکونی به زمین زده میشود که احداث این واحدها بخشی از طرح ملی اخداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است .
 




مطالب مرتبط

این افتتاح‌ها در شهر جدید پرند ، فیروزکوه ، پاکدشت ، دماوند انجام شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

|

بحث تامین مالی یکی از گلوگاه‌های مسکن است و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای افزایش سرمایه بانک مسکن در قانون بودجه ۱۴۰۳ دیده شد و مقرر شد از طریق انتشار اوراق تامین و به پروژه‌های نهضت ملی مسکن تزریق شود .

|

امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

|

قطار برقی مشهد - گلبهار - چناران یکی از طرح‌های دولت‌های قبل بود که وعده اتمام آن تا پایان‌کار دولت دوازدهم داده شده بود و بنا بود شهر جدید گلبهار به متروی مشهد متصل شود و حدفاصل ۴۰ کیلومتری مشهد تا گلبهار از این طریق سهل‌الوصول‌تر شود ، در ادامه چناران نیز به این پروژه ...

|

نظرات کاربران