در حال بارگذاری ...
  • بهره برداری از بیمارستان ۲۲۲ تختی دکتر پیروز لاهیجان

    این بیمارستان افزون بر بخش های تخصصی دارای پنج اتاق عمل ، ۳۸ تخت مراقبت ویژه و ۱۹ تخت اورژانس است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بیمارستان ۲۲۲ تختی دکتر پیروز لاهیجان در سفر رییس جمهوری به استان گیلان به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت و معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید .

    محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در حاشیه مراسم بهره برداری از بیمارستان ۲۲۲ تختی لاهیجان با اشاره به مساحت بیش از ۱۸ هزار مترمربعی این بیمارستان ، گفت : زیربنای ساختمان اصلی بیمارستان دکتر پیروز به ۱۷ هزار مترمربع می رسد و در پنج طبقه ساخته شده است .

    علیزاده با بیان اینکه برای ساخت بیمارستان۲۲۲ تختی لاهیجان ۶۰ میلیارد تومان هزینه شد ، اظهار داشت : این بیمارستان افزون بر بخش های تخصصی دارای پنج اتاق عمل ، ۳۸ تخت مراقبت ویژه و ۱۹ تخت اورژانس است .

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها و تأسیسات دولتی و عمومی سپس از پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه ساخت بیمارستان لنگرود خبر داد و افزود : این بیمارستان ۱۳۲ تختی در زمینی به مساحت ۴.۵ هکتار و با زیربنای ۱۱ هزار مترمربع در حال ساخت است .
     




    مطالب مرتبط

    ساخت این بیمارستان ۱۱۰۰ میلیارد تومان هزینه دارد که تاکنون ۶۵۰ میلیارد تومان آن تامین شده است و به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا بیمارستان تکمیل و تحویل بهره‌بردار شود .

    |

    نظرات کاربران