در حال بارگذاری ...
  • اجرای سه حکم رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان سبزوار

    با اجرای این سه حکم قضایی در روستاهای سنگ سفید و سدید در شهرستان سبزوار ، این یگان موفق به رفع تصرف ۲۵ هزار و ۵۵۷  مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۸۹۷ میلیون تومان گردید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از اجرای سه حکم رفع تصرف اراضی ملی به ارزش تقریبی ۸۹۷ میلیون تومان در شهرستان سبزوار خبر داد .

    سرهنگ کیومرث میرابی مقدم با اعلام این خبر گفت : در پی کسب خبر و اطلاع از سود جویی و تصرف اراضی ملی ، با هماهنگی و کسب دستور قضایی از دادستان شهرستان سبزوار و همکاری نیروی انتظامی وارد عمل شده و سه مورد اراضی ملی تصرف شده را از دست متصرفین خارج کرده و به حالت اولیه و تحت مالکیت دولت بازگرداندیم .

    وی افزود : با اجرای این سه حکم قضایی در روستاهای سنگ سفید و سدید در شهرستان سبزوار ، این یگان موفق به رفع تصرف ۲۵ هزار و ۵۵۷  مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۸۹۷ میلیون تومان گردید .

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی به نقش سازنده مردم در پیشگیری از تصرف و  حفاظت از اراضی ملی و دولتی اشاره کرد و گفت : شهروندان می توانند با شماره تلفن های ۳۷۶۵۰۱۷۸ -۰۵۱ و ۳۷۶۵۰۱۷۹ -۰۵۱ تماس بگیرند و هر گونه دخل و تصرف و یا تعرض، دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اعلام فرمایند .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    تمامی اراضی که به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافته است با کارهای کارشناسی و همچنین مطالعات فرونشستی که در همکاری با مرکز تحقیقات انجام می‌شود به نتیجه رسیده است و در این کار شورای‌عالی شهرسازی و معماری نیز نهایت دقت و مراقبت را داشته است .

    |

    گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می‌کند .

    |

    نظرات کاربران