در حال بارگذاری ...
  • تحقق اهداف استراتژیک سازمانی با آموزش و توانمند سازی منابع انسانی

    در معاونت توسعه مدیریت و منابع به کارگیری روش‌های بهینه تامین مالی در بخش مسکن از طریق احیای پروژه‌های مشارکتی و وصول مطالبات ، شفافیت اطلاعاتی ، ارتقای سلامت نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک از اولویت‌های سازمانی ماست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آموزش و توانمندسازی همکاران سازمانی در راستای ارتقای سطح بهره وری و بررسی روش های بهینه تامین مالی در بخش مسکن ، مهمترین برنامه های سازمان در بخش توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن است .

    عبداله بهادری عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان با اشاره به نقش نیروی انسانی در دستیابی به اهداف عالیه سازمانی اظهار داشت : داشتن نیروی انسانی کارآزموده و متخصص، ضامن بهره گیری از تمام ظرفیت های سازمان و تحقق اقتصاد مقاومتی است که در این راستا سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل دوره های آموزشی عمومی و تخصصی ضمن خدمت را در دستور کار قرار داد و در سال جاری اقدام به برگزاری ۲۶ کارگاه آموزشی معادل ۲۶۶۷۰ نفرساعت نموده است .

    بهادری افزود : در راستای ایجاد رضایت و افزایش بهره وری و توانمندسازی استان‌ها در حوزه عملکردی ، سازمان در سال آتی اقدام به ارزیابی دوره‌ای خواهد نمود به این ترتیب که پیش از آغاز سال ضرایب وزنی ارزیابی به استان‌ها ابلاغ خواهد شد و پس از آن بر اساس فعالیت‌های مهم و اولویت‌های سازمان اقدام به ارزیابی مستمر و ماهیانه خواهد شد و در نهایت با آسیب‌شناسی برنامه‌ها و بررسی عملکرد استان‌ها در پایان ۶ ماه ابتدایی سال اقدام به برگزاری جلساتی تعاملی با استان‌ها و بازبینی روند اجرای عملکرد آن‌ها خواهیم نمود .

    وی مهمترین اهداف سال ۹۸ را مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی و تاکیدات وزیر راه و شهرسازی در اجرای طرح اقدام ملی ، اتمام طرح مسکن مهر ، احیای حوزه مشارکت و نیز مصوبه مجمع سازمان بر شمرد و اضافه کرد در معاونت توسعه مدیریت و منابع به کارگیری روش‌های بهینه تامین مالی در بخش مسکن از طریق احیای پروژه‌های مشارکتی و وصول مطالبات ، شفافیت اطلاعاتی ، ارتقای سلامت نظام اداری و توسعه دولت الکترونیک از اولویت‌های سازمانی ماست .




    مطالب مرتبط

    تمام این واحدها متقاضی دارند و تقریبا ۱۵ سال است که این متقاضیان منتظر تکمیل واحدهای مسکن خود هستند . این پروژه‌ها با اعتبارات داخلی صندوق مسکن در حال تکمیل هستند و برآورد انجام شده برای تکمیل آن‌ها ۱۸ ماه است و اگر مشکلی پیش نیاید ، پروژه در موعد مقرر انجام می‌شود .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    خوشبختانه وفاق خوبی را در شهر پردیس شاهد هستیم و با تمام قدرت و با یاری خداوند متعال و همچنین پشتوانه‌ای که داریم ، امیدواریم کمبودهای موجود را رفع کنیم و یک زندگی با آرامش و آسایش را برای مردم فراهم کنیم .

    |

    یکی از موضوعات ، مسکن بود که کشور دچار مشکل جدی در آن بوده است ، زیرا مدت زیادی به آن بی‌توجهی شد و این ، بار سنگین هزینه‌ و دغدغه‌ برای خانواده‌ها ایجاد کرد . قانون برای ساخت مسکن وجود داشت ، اما تفاوت رئیس جمهور شهید با دیگران ، مقیّد بودن به اجرای قانون بود .

    |

    نظرات کاربران