در حال بارگذاری ...

احداث مراکز بهداشتی شهر جدید هشتگرد با مشارکت دولت و بخش خصوصی

باید کیفیت زندگی در شهرهای جدید را بالا ببریم و با توسعه فضای سبز بتوانیم محیط مطلوب‌تری برای ساکنان این شهرها فراهم کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت : به دلیل رکود اقتصادی ایجاد شده در دولت و کشور تمامی مراکز محله‌ها و مراکز بهداشتی از طریق مشارکت بخش خصوصی احداث می‌شود .

داود صفدری مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در مراسم افتتاح هزار و ۲۱۲ واحد مسکن مهر در این شهر ، گفت : قطار شهری هشتگرد یک پروژه ملی است که از سال ۹۰ آغاز شده و هم اکنون در مراحل پایانی ساخت قرار دارد . منابع مالی این پروژه توسط شرکت عمران شهرهای جدید و چندین هلدینگ‌ و بخش خصوصی تأمین شده و در اواسط تابستان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد .

صفدری با بیان اینکه برای ساخت این قطار از منابع داخلی استفاده شده است ، گفت : وقتی قطار روی ریل قرار گیرد ، اهداف جمعیتی که در طرح جامع شهر جدید هشتگرد هستند محقق می‌شود .  هم اکنون در شهر جدید هشتگرد ۷۵ تا ۸۰ هزار واحد مسکونی ساخته شده و در صورت تأمین خدمات این واحدها میزان جمعیت پذیری هشتگرد به ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد . باید کیفیت زندگی در شهرهای جدید را بالا ببریم و با توسعه فضای سبز بتوانیم محیط مطلوب‌تری برای ساکنان این شهرها فراهم کنیم .

صفدری به رکود اقتصادی دولت و کشور اشاره کرد و گفت : برای جبران این رکود باید بتوانیم سرمایه بخش خصوصی را برای تکمیل و یا احداث پروژه‌ها جذب کنیم .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت : تمامی مراکز محله‌ها با استفاده از سرمایه بخش خصوصی ایجاد شده و ما تمامی مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها را از طریق مشارکت دولت و بخش خصوصی احداث کرده‌ایم . عملیات ساخت ۳۰ مدرسه را از سال ۹۸ آغاز خواهیم کرد .
 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

|

پروژه‌های آماده‌سازی در فاز ۱۱ یکی از مهم‌ترین عملیات‌های باقیمانده در بحث مسکن مهر پردیس است که در همین راستا امروز مبالغی به حساب پیمانکار آماده‌ساز این فاز واریز شد . همچنین با توجه به اهمیت آماده‌سازی‌ها ، تامین قیر یارانه‌ای برای پیمانکاران در دستور کار قرار گرفت ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهر جدید مهستان گفت : ۸ هزار و ۹۳۰ واحد مسکونی باقیمانده از مساکن مهر مهستان در پنج نوبت طی دولت سیزدهم ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بخشی از عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در ۳۳ ماه دولت سیزدهم شامل تکمیل ۶۴۹ پروژه روبنایی و زیربنایی شهرهای جدید با ۱۳.۹ همت ...

|

شرکت عمران شهرهای جدید تکمیل واحدهای مسکن مهر در دولت سیزدهم را در برنامه قرارداد و در این دولت ۶۰ هزار و ۳۴۶ واحد افتتاح و تحویل شد. در این بخش ۱۸ هزار واحد در تعهد شرکت عمران شهرهای جدید باقیمانده است که در برنامه است تا پایان سال تکمیل و تحویل شود .

|

نظرات کاربران