در حال بارگذاری ...

درخواست آمار دقیق برای برآورد میزان خسارت سیل به واحدهای مسکونی

استان های دریافت کننده نامه شامل استان های ایلام ، لرستان ، خوزستان ، گلستان ، مازندران ، کرمانشاه ، سمنان ، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی امروز ۱۵ فرودین در نامه ای رسمی به ۹ مدیرکل راه و شهرسازی استان های سیل زده ، درخواست کرد که با تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص بازسازی سریع خانه های آسیب دیده مردم ، نسبت به جمع آوری اطلاعات قابل اعتماد و ارسال آمار خانه ها آسیب دیده و ارسال آن اقدام کنند .

مازیار حسینی در نامه ارسالی به مدیران کل راه و شهرسازی ۹ استان آورده است : ضمن تقدیر از تلاش های به عمل آمده برای کاهش خسارت ها و حفظ جان هموطنان در حادثه سیلاب کم سابقه اخیر کشور و نظر به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص بازسازی سریع خانه های آسیب دیده مردم ، ضرورت دارد برای برنامه ریزی ، تدوین برنامه بازسازی و برآورد بودجه مورد نیاز نسبت به جمع آوری اطلاعات قابل اعتماد و ارسال آمار خانه ها آسیب دیده به تفکیک تعمیر پذیر و غیر قابل تعمیر و شهری و روستایی به همراه برآورد تقریبی میزان خسارت با قید فوریت اقدام و نتیجه را به این معاونت ارسال کنید .

استان های دریافت کننده نامه شامل استان های ایلام ، لرستان ، خوزستان ، گلستان ، مازندران ، کرمانشاه ، سمنان ، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری است .

 




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در مکاتبه با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور ، راهنمای ارزیابی ایمنی ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : بر اساس ابلاغ سرپرست ریاست‌جمهوری ، سقف تسهیلات ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی محسن صادقی به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب شد .

|

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

وی متولد ۱۳۵۵ و دارای مدرک کارشناسی ارشد پیوسته معماری از دانشگاه تهران و دکترای شهرسازی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات است . صادق مالواجرد در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۷ توسط محمد اسلامی وزیر اسبق به سمت معاون شهرسازی و معماری منصوب شد .

|

نظرات کاربران