در حال بارگذاری ...

آغاز ارزیابی خسارات منازل و لوازم خانگی مردم در ۳ شهرِ استان لرستان

بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال حاضر ، ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان به عنوان معین استان لرستان به لرستان برای کمک و امداد رسانی به مناطق حادثه دیده لرستان اعزام شده اند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اعزام و استقرار تیم‌های ارزیاب و ماشین‌آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به لرستان به منظور امدادرسانی به آسیب‌دیدگان سیل اخیر خبر داد و گفت : ارزیابی خسارات منازل و لوازم خانگی مردم در ۳ شهرِ خرم‌آباد ، چکنی و پلدختر آغاز شده است .

مهندس علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اعزام و استقرار تیم‌های ارزیاب و ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان‌های مرکزی ، همدان ، اصفهان ، قزوین ، و لرستان به شهرهای چکنی ، پلدختر و خرم‌آباد برای امداد رسانی به آن استان خبر داد . در حال حاضر تیم های ارزیاب و ماشین آلات جهت خدمت به مردم آسیب دیده استان لرستان مستقر هستند و کار ارزیابی منازل مردم و لوازم خانگی را آغاز کرده اند .

گفتنی است بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال حاضر ، ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان به عنوان معین استان لرستان به لرستان برای کمک و امداد رسانی به مناطق حادثه دیده لرستان اعزام شده اند .

پیش‌تر، بازسازی مناطق حادثه دیده از طوفان ، سیل ، رانش در استان گلستان با کلنگ‌زنی احداث اولین واحد مسکونی در روستای چن سبیلی شهرستان آق‌قلا  و همچنین احداث اولین واحد مسکونی در استان مازندران در روستای تالارپشت شهرستان سیمرغ انجام شده بود .

 




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

|

تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

|

اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

نظرات کاربران