در حال بارگذاری ...

تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی در شهر جدید سهند

طبق برنامه‌ریزی انجام شده این تعداد واحد باقی‌مانده تا ۳۱ اردیبهشت ماه باید تمام شود که تلاش داریم بتوانیم در خردادماه امسال جشن اختتامیه مسکن مهر شهر جدید سهند را برگزار کنیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از کلنگ‌زنی بزرگ‌ترین دهکده ورزشی کشور در شهر جدید سهند در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت : طبق برنامه‌ریزی انجام شده این تعداد واحد باقی‌مانده تا ۳۱ اردیبهشت ماه باید تمام شود که تلاش داریم بتوانیم در خردادماه امسال جشن اختتامیه مسکن مهر شهر جدید سهند را برگزار کنیم .

عباس مصطفوی در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های عمرانی این شهر جدید بیان کرد : شهر جدید سهند در کل دارای ۳۵ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مهر است که در حال حاضر با احتساب ۱۵۰۰ واحد آماده تحویل فعلی حدود یکهزار واحد باقی‌مانده است . طبق برنامه‌ریزی انجام شده این تعداد واحد باقی‌مانده تا ۳۱ اردیبهشت ماه باید تمام شود که تلاش داریم بتوانیم در خردادماه امسال جشن اختتامیه مسکن مهر شهر جدید سهند را برگزار کنیم .

وی با بیان اینکه خوشبختانه پروژه آزادراه تبریز – سهند – اندیشه نیز با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی در مرحله خوبی قرار دارد گفت : در حال حاضر شرایط اجرای پروژه فراهم بوده و طبق برنامه‌ریزی و وعده‌های داده شده تصمیم داریم پروژه را تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری برسانیم .

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود از کلنگ‌زنی بزرگترین دهکده ورزشی کشور در شهر جدید سهند در سال جاری خبر داد و گفت : این اقدام که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام خواهد گرفت و ساخت بزرگترین سالن‌های ورزشی و کمپ تمرینی وزشکاران را به همراه خواهد شد .

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند همچنین از ساخت دهکده ۱۵ هکتاری سلامت و دهکده تفریحی در این شهر جدید خبر داد و گفت : این پروژه‌ها هم‌اکنون آماده کلنگ‌زنی بوده و با حضور وزیر راه و شهرسازی در سهند آغاز خواهند شد .

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود از امضای بیش از ۱۵۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری در سال ۹۷ برای شهر جدید سهند خبر داد و گفت : خوشبختانه این تفاهم‌نامه‌ها در زمینه های خدمات روبنایی، تولید مسکن و باغ‌ویلا فعال خواهند بود .

وی همچنین از تصویب فاز ۵ سهند به مساحت ۴۰۴ هکتار خبر داد و گفت : این اقدام می‌تواند به عنوان پایلوت نمونه طراحی شهری مطرح و مورد الگو قرار گیرد .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

نظرات کاربران