در حال بارگذاری ...

اتمام پروژه مسکن مهر استان فارس تا پایان سال جاری

از تعداد ۱۱۲ هزار واحد مسکن مهر استان فارس ۵۰۶۰۰ واحد مربوط به اداره کل راه و شهرسازی فارس ، ۶۹۰۰ واحد آن مربوط به اداره کل راه و شهرسازی لارستان و ۳۰ هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن و ۲۴۵۰۰ واحد مربوط به شهر جدید صدرا است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۹۶ درصد مسکن مهر استان فارس که بیش از ۱۰۷ هزار واحد است به پایان رسیده و ۴ درصد باقیمانده که حدود ۵ هزار واحد می باشد در سال ۹۸ به اتمام خواهد رسید .

علی گودرزی گفت : در استان فارس ۱۱۲ هزار واحد مسکن مهر ساخته شد که ۱۰۷ هزار واحد آن تاکنون تحویل گردیده و ۵ هزار واحد باقیمانده در سال ۹۸ به اتمام می‌رسد .

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان ساخت : با پیگیری های مجموعه وزارت راه و شهرسازی و در صدر آن و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی مقرر گردید تا پایان سال ۹۸ پرونده مسکن مهر فارس بسته شود .

وی اذعان داشت : از دیگر خدماتی که در پروژه های مسکن مهر استان توسط راه و شهرسازی صورت پذیرفته ، تعداد ۱۱ باب مدرسه ، ۱ باب کلانتری ، یک واحد مجتمع درمانی و یک مجتمع ۵۰ واحدی تجاری که جهت ارتقاء سطح زندگی در پروژه های مسکن مهر اجرا شده است .

شایان ذکر است که از تعداد ۱۱۲ هزار واحد مسکن مهر استان فارس ۵۰۶۰۰ واحد مربوط به اداره کل راه و شهرسازی فارس ، ۶۹۰۰ واحد آن مربوط به اداره کل راه و شهرسازی لارستان و ۳۰ هزار واحد مربوط به بنیاد مسکن و ۲۴۵۰۰ واحد مربوط به شهر جدید صدرا است .




مطالب مرتبط

تسریع در اهدای زمین به منظور مردمی‌سازی ساخت مسکن در سال جاری حائز اهمیت است و با توجه به شناسایی اراضی مستعد برای واگذاری به متقاضیان امسال واگذاری زمین به متقاضیان سرعت بیشتری بگیرد که انتطار می‌رود تا تمامی معاونت‌ها بر انجام آن اهتمام داشته باشند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

|

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

نظرات کاربران