در حال بارگذاری ...

تشریح خدمات شاخص راه و شهرسازی تربت جام در سال ۹۷

اخذ اسناد مسکن مهر و نیز نظارت بر ساخت و سازهای ساختمان ها طبق ماده ۳۵ و ۳۸ قانون نظام مهندسی از اقدامات شاخص این اداره در سال گذشته بوده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس اداره راه و شهرسازی تربت جام ، باخرز و صالح آباد خدمات این اداره در سال ۹۷ را تشریح کرد .

علی مظفری در تشریح خدمات شاخص این اداره در سال ۹۷ گفت : این اداره در سال گذشته در حوزه مهندسی ساخت و توسعه اقدام به تأمین اعتبار جهت آسفالت راه های ۵ روستای گوربند ، دوسنگ ، باغ کشمیر ، حاجی آباد ، رحیم آباد و شهوه گلارچه جمعاً به طول ۲۰ کیلومتر کرده است .

وی با اشاره به اینکه آسفالت راه روستای گوربند به طول ۳۵۰۰ متر و به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در سال گذشته  اجرا و به بهره برداری رسید ، افزود : همچنین آسفالت راه روستاهای ممیزآب ، گورخار ، همت آباد و درخت توت نیز به طول ۱۰ کیلومتر با هزینه ۳۰ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و در دست اقدام است . 

مظفری با اشاره به تأمین اعتبار و اختصاص زمین به منظور ساخت کتابخانه در سایت مسکن مهر گفت : همچنین اخذ اسناد مسکن مهر و نیز نظارت بر ساخت و سازهای ساختمان ها طبق ماده ۳۵ و ۳۸ قانون نظام مهندسی از اقدامات شاخص این اداره در سال گذشته بوده است .

رییس اداره راه و شهرسازی تربت جام ، باخرز و صالح آباد به صدور سند تک برگی برای اراضی ملی به مساحت ۱۳۵ هزار و ۴۳۲ مترمربع ، حراست از اراضی ملی و نیز انجام استعلام های مربوط به فرم «ج» از دیگر اقدامات شاخص این اداره در سالی که گذشت بوده است .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های شرق گلستان گفت : در راستای تامین خدمات روبنایی پروژه های مسکن شهرستان کلاله ، عملیات ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از افتتاح ۹۴۴ واحد مسکونی همزمان با هفته دولت خبر داد . محمدرضا فلاحتگر مدیرکل راه و ...

|

به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

|

طبق این تفاهم نامه ، اداره کل راه و شهرسازی مکلف به تخصیص اراضی لازم در سایت‌های مسکن شش هر گنبد ، علی آباد کتول ، کلاله ، کردکوی ، دلند و انبار الوم شد .

|

مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

|

نظرات کاربران