در حال بارگذاری ...

رونمایی از لباس فرم ناظرین عالیه اداره کل راه و شهرسازی استان قم

برای جلوگیری از فساد احتمالی، آشنایی بیشتر عموم مردم با قوانین و مقررات ملی ساختمان و جایگاه ناظرین عالیه ، قابل شناسایی بودن برای سازندگان ساختمان ، ایجاد انسجام سازمانی و افزایش هماهنگی میان پرسنل ، بخش نظارت عالیه ملبس به لباس فرم متحد الشکل شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت : از آغاز سال ۱۳۹۸ ناظرین عالیه با لباس متحدالشکل از ساختمان‌های سطح استان بازدید می‌کنند .

حسن صبوری در مراسم رونمایی از لباس فرم واحد نظارت عالیه (ماده ۳۵) این اداره کل اظهار داشت : سال ۱۳۹۸ به نام رونق تولید نام گذاری شده است و رونق تولید مسکن اساسی ترین بخش تولید در حوزه فعالیت های وزارت متبوع و این اداره کل خواهد بود . بخش نظارت عالیه با هدف نظارت بر تولید مسکن با کیفیت و استاندارد ایجاد شده است و تقویت این بخش نظارتی ، موجب دستیابی به این هدف می شود .

صبوری با اشاره به اهمیت بحث نظارت عالیه در بخش ساختمان سازی توضیح داد : این اداره کل به دنبال پیشبرد اهداف و سیاست های دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در بخش نظارت عالیه(ماده ۳۵) طراحی لباس فرم برای این بخش را در دستور کار خود قرار داد . برای جلوگیری از فساد احتمالی، آشنایی بیشتر عموم مردم با قوانین و مقررات ملی ساختمان و جایگاه ناظرین عالیه ، قابل شناسایی بودن برای سازندگان ساختمان ، ایجاد انسجام سازمانی و افزایش هماهنگی میان پرسنل ، بخش نظارت عالیه ملبس به لباس فرم متحد الشکل شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان ضمن بیان این که وضعیت ساخت و ساز ساختمان ها در استان قم مطلوب و ایده آل نبوده و به نوعی دچار گسست فرهنگی ، مهندسی و معماری در این بخش شده ایم ، خاطرنشان ساخت : در سال ۱۳۹۸ تیم های نظارت عالیه در بازدیدها و گزارش های خود انسجام و هماهنگی بیشتری داشته باشند و با همکاری و مشارکت شهرداری از بروز تخلفات ساخت و ساز در سطح استان جلوگیری کنند .




مطالب مرتبط

متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

|

طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به‌ دنبال استقبال جامعه مهندسی از برگزاری دوره‌های آموزش الکترونیکی صرفه‌جویی در مصرف انرژی (مبحث نوزدهم مقررات ملی ...

|

جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

|

نظرات کاربران