در حال بارگذاری ...
  • تشدید حفاظت از اراضی و اماکن دولتی در تعطیلات نیمه‌شعبان

    در این ایام برای حفظ و حراست بهتر از اراضی دولتی هماهنگی و همکاری لازم باپلیس پیشگیری ، پشتیبانی پلیس انتظامی و مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در هر شهرستان صورت گرفته تا حداکثر حفظ و حراست از بیت‌المال انجام پذیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان با اعلام اینکه دستورالعمل تشدید حفاظت اراضی و اماکن تحت پوشش سازمان ملی زمین و مسکن از ۲۹ فروردین تا اول اردیبهشت ، ابلاغ شده است ، گفت : برای حفظ و حراست بهتر از اراضی دولتی هماهنگی‌های لازم با پلیس پیشگیری ، پشتیبانی پلیس انتظامی و مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در هر شهرستان صورت گرفته تا حداکثر حفظ و حراست از بیت‌المال انجام شود .

    نبیان با اشاره به تعطیلات چند روزه و گزارش‌ها و تحلیل‌های صورت‌گرفته کارشناسان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ، تعرض به اراضی دولتی توسط متعرضین را محتمل دانست و گفت : بر این اساس مقرر شده فرماندهان یگان‌های حفاظت از اراضی در استان‌ها ضمن هماهنگی با مدیران کل راه و شهرسازی و در تعامل با سایر مقامات قضائی و انتظامی نسبت به تهیه برآورد تهدیدهای انتظامی و حفاظتی اراضی و اماکن تحت حفاظت و همچنین پیش‌بینی تدابیر و تمهیدات مربوطه، اقدامات لازم برای ایجاد حفاظت پایدار در مناطق تحت‌پوشش را بعمل آورند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد : همچنین در این ایام برای حفظ و حراست بهتر از اراضی دولتی هماهنگی و همکاری لازم باپلیس پیشگیری ، پشتیبانی پلیس انتظامی و مرکز فوریت‌های ۱۱۰ در هر شهرستان صورت گرفته تا حداکثر حفظ و حراست از بیت‌المال انجام پذیرد .

    وی در خصوص عملکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن اظهار کرد : این یگان از سال ۹۴ در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شده و وظیفه ذاتی و اولویت اصلی آن پیشگیری از وقوع تعرضات به اراضی دولتی است و دستورالعمل تشدید حفاظت در ایام تعطیل نیز در راستای همین وظیفه خطیر است .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    |

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    نظرات کاربران