در حال بارگذاری ...
  • افزایش مدت بازپرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در مناطق سیل‌زده

    بر اساس این مصوبه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان توسط بانک‌های عامل بایستی نسبت به کلیه تکالیف مندرج در قوانین بابت اعطای تسهیلات قرض الحسنه ، در اولویت نخست قرار گیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای پول و اعتبار با افزایش حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی به منظور جبران خسارت‌های ناشی از سیل فروردین ماه سال جاری در استان‌های آسیب دیده موافقت کرد .

    عصر روز گذشته و در یک هزار و دویست و شصت و نهمین جلسه شورای پول و اعتبار به ریاست دکتر عبدالناصر همتی ، مقرر شد به منظور جبران خسارت‌های ناشی از سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در کلیه استان‌های آسیب دیده ، حداکثر زمان بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانکی (با نرخ کارمزد ۴ درصد) به مدت ۷ سال برای بخش کشاورزی و ۱۵ سال (با احتساب دوره تنفس حداکثر به مدت ۳ سال) برای بخش مسکن افزایش یابد .

    همچنین بر اساس این مصوبه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به سیل زدگان توسط بانک‌های عامل بایستی نسبت به کلیه تکالیف مندرج در قوانین بابت اعطای تسهیلات قرض الحسنه ، در اولویت نخست قرار گیرد .

    •  
    •  




    مطالب مرتبط

    در خردادماه حجم معاملات مسکن در تهران ۱۴.۱ درصد نسبت به خردادماه سال قبل افزایش پیدا کرد و از طرفی هم افزایش قیمت‌ها در تهران ۹.۷ درصد بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بانک مرکزی با بیان اینکه در سال ۲۰۲۳ بر اساس گزارش بانک جهانی ، بالاترین نرخ رشد متعلق به ایران بوده است و این عدد به ...

    |

    نظرات کاربران