در حال بارگذاری ...

رونمایی از بسته پیشنهادی بانک مسکن برای رونق بخشیدن به بازار مسکن

راهکارهای مبتنی بر بازار سرمایه شاملِ استفاده از صندوق های سرمایه گذاری زمین و ساختمان ، استفاده از صندوق املاک و مستغلات ، استفاده از صندوق های جسورانه ، پذیرش مسکن در بورس کالا ، انتشار اوراق سلف مسکن و انتشار اوراق رهنی است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور مازیار حسینی و ابوالقاسم رحیمی‌انارکی از بسته پیشنهادی بانک مسکن برای رونق بخشیدن به بازار مسکن که مبتنی بر راهکارهایی مبتنی بر بازار سرمایه و همچنین راهکارهایی مبتنی بر بازار پول است ، رونمایی شد .

۱۱ اردیبهشت ماه با حضور در اولین همایش مدیران ارشد بانک مسکن در سال ۹۸ با محوریت نقش راهبردی رونق بخش مسکن با حضور مازیار حسینی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و ابوالقاسم رحیمی انارکی از بسته پیشنهادی بانک مسکن برای رونق بخشیدن به بازار مسکن رونمایی شد . این بسته شامل راهکارهایی مبتنی بر بازار سرمایه و راهکارهایی مبتنی بر بازار پول است.

بنا بر این گزارش ، راهکارهای مبتنی بر بازار سرمایه شاملِ استفاده از صندوق های سرمایه گذاری زمین و ساختمان ، استفاده از صندوق املاک و مستغلات ، استفاده از صندوق های جسورانه ، پذیرش مسکن در بورس کالا ، انتشار اوراق سلف مسکن و انتشار اوراق رهنی است .

همچنین ، راهکارهای مبتنی بر بازار پول که در این بسته رونمایی شده است نیز شاملِ افتتاح حساب سپرده شاخص مسکن ، تخصیص منابع صندوق توسعه ملی در طرح ملی بازآفرینی شهری ، افزایش سرمایه بانک ، تکمیل زنجیره ارزش مسکن ، پیاده سازی بانکداری شرکتی و استفاده از پتانسیل شعب جهت توسعه ابزارهای مالی مرتبط با صنعت است .




مطالب مرتبط

با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

|

هلدینگ ثمسکن باید به پشتوانه بانک مسکن و ظرفیت‌های تخصصی و حرفه‌ای مجموعه بانک ، فرصت‌های بالقوه تولید مسکن در ظرفیت عمران و آبادانی کشور را شناسایی و با همت کارشناسان خود آن‌ها را بالفعل کند تا با خدمت بیشتر بتوانیم فشار تامین مسکن مردم را کاهش دهیم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رضا انجم‌شعاع با حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی شد . ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر افزایش فعالیت پروژه ها ، دستور پیگیری مطالبات پیمانکاران شهر جدید پرند از بانک ...

|

از ۲۴۳ هزار واحد مسکن سهمیه استان اصفهان در طرح نهضت ملی مسکن برای ساخت ۱۰۳ هزار واحد تاکنون زمین تأمین شده ، مابقی ۴۵ هزار واحد در قالب خود مالکی و ۳۵ هزار واحد در قالب احیای بافت‌های ناکارآمد و فرسوده شهری اجرا می‌شود .

|

نظرات کاربران