در حال بارگذاری ...

تکمیل ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری

بر اساس مصوبه مجلس هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به ایجاد خدمات زیر بنایی ، انشعابات و خطوط انتقال ، محوطه سازی ، ایجاد مسجد و کلانتری و راه های دسترسی در مساکن مهر از طریق فروش اراضی در اختیار سازمان ملی و مسکن اختصاص یافته است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت : تا پایان امسال مساکن مهر باقی مانده تکمیل و به متقاضیان واگذار می شود .

احمد اصغری مهرآبادی در در شورای مسکن استان همدان بیان داشت : از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مسکن مهر شهری یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده و ۲۰۰ هزار واحد آن اماده تحویل و ۲۰۰ هزار واحد باقی مانده هم تا پایان امسال تکمیل می شود .

وی اظهار کرد : بر اساس مصوبه مجلس هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای کمک به ایجاد خدمات زیر بنایی ، انشعابات و خطوط انتقال ، محوطه سازی ، ایجاد مسجد و کلانتری و راه های دسترسی در مساکن مهر از طریق فروش اراضی در اختیار سازمان ملی و مسکن اختصاص یافته است .

بنابراین گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان هم در این جلسه اعلام کرد : ۸۶ درصد مسکن مهر استان همدان در شهرهای بالا و زیر ۲۵ هزار نفر و روستاها به متقاضیان واگذار شده است .

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر عصر پنجشنبه از طرح مسکن های مهر ملایر بازدید کرد که در این بازدید مقرر شد برای محوطه سازی و ترانشه برداری در طرح مسکن مهر این شهر اعتبار لازم با همکاری شهرداری ملایر اختصاص یابد .

از ابتدای شروع ساخت مسکن مهر در ملایر واقع در جاده سلامت ، ۹ هزار و ۴۵۰ واحد در این شهرستان احداث شد که تاکنون هشت هزار و ۵۰۰ واحد آن تحویل متقاضیان شده است .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

نظرات کاربران