در حال بارگذاری ...

بررسی آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر استان کردستان

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اولین جلسه شورای مسکن کردستان در دفتر معاون عمرانی استانداری با دستور کار بررسی آخرین وضعیت پروؤه های مسکن مهر استان برگزار شد .

خسرو ویسی در ابتدای جلسه ضمن ارایه گزارش مبسوط از آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر استان گفت : براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سطح کلان کشور ، امسال باید پرونده مسکن مهر بسته شود .

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد : همچنین با توجه به برنامه اقدام ملی ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکن جدید که لازم است همه دستگاه‌ها با همکاری همه جانبه ساز و کار مناسبی فراهم گردد تا همگام با سراسر کشور وارد آن برنامه شویم .

در ادامه جلسه شورای مسکن وارد دستور کار شده و پیشنهاد افزایش قیمت پروژههای ۱۱۲۰ واحدی جهاد نصر واقع در فاز سه بهاران سنندج ، پروژه ۵۳۶ واحدی مهر آروین بانه بر اساس آخرین دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت .

ویسی گفت : از جمله موارد دیگری که اعضا شورای مسکن بررسی کردند می توان به پیگیری اسفالت معابر پروژه ۱۰۵۵ واحدی فاز چهار بهاران سنندج اشاره کرد که شرکت آب و فاضلاب شهری متعهد گردید در صورت واگذاری سه میلیارد تومان اراضی تعهد شده سال‌های قبل نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کند .

اخذ مصوبه در خصوص اختصاص سهم سازمان ملی برای ساخت مدارس در سایت های مسکن مهر کامیاران و مریوان و تعیین تکلیف پروژه های ۱۴۴ واحدی ارغوان و ۲۲۸ واحدی سپیده بهاران سنندج از اهم مواردی بود که در جلسه روز سه شنبه شورای مسکن استان مورد بررسی قرار گرفت .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

|

نظرات کاربران