در حال بارگذاری ...

بهره‌برداری از ۱۰ پروژه‌ ساختمانی استان هرمزگان در آینده نزدیک

مجتمع فرهنگی و هنری فین با زیربنای هزار و ۱۵۰ مترمربع و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که برای ساخت آن ۲۹ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان از به بهره‌برداری رسیدن ۱۰ پروژه‌ ساختمانی در استان با هزینه بیش از بر ۱۸۰ میلیارد ریال خبر داد .

علی علیزاده اظهار کرد : بخشی از پروژه های راه و شهرسازی هرمزگان که به زودی آماده افتتاح خواهند شد شامل بهره‌برداری از سالن ورزشی سروباش بندرلنگه با زیربنا هزار و ۱۴۶ متر مربع و اعتبار ۱۹ میلیارد ریال ، بهره برداری از سالن ورزشی سلخ قشم با زیربنا هزار و ۱۴۶ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ، بهره برداری از سالن ورزشی بوچیر با زیربنا هزار و ۲۹۴ متر مربع و اعتبار ۲۰ میلیارد ریال ، بهره‌برداری از سالن ورزشی رستاق با زیربنا هزار و ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۴ میلیارد ریال ، بهرهبرداری از سردخانه وسالن تشریح میناب با زیربنا پانصد و ۱۵ مترمربع و اعتبار ۱۱ میلیارد ریال است .

وی با بیان اینکه مجتمع فرهنگی و هنری رودان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصد آماده افتتاح است ، تصریح کرد : مجتمع فرهنگی و هنری فین نیز با زیربنای هزار و ۱۵۰ مترمربع و ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که برای ساخت آن ۲۹ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد : بهره‌برداری از بخشداری گافر و پارامون شهرستان بشاگرد با اعتبار هزینه شده ۱۱ میلیارد ریال ، بهره‌برداری از ساختمان تعزیرات حکومتی میناب با هزینه ۱۵ میلیارد و بهره برداری از مرکز حمایتی خمیر با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید .




نظرات کاربران