در حال بارگذاری ...
  • همکاری دستگاه‌های مرتبط با مسکن برای اجرایی شدن طرح اقدام ملی

    همکاری با شهرداری‌ها در ساماندهی به بافت فرسوده و اجرای طرح های بازآفرینی از دیگر موارد مورد بحث معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم در شهرهای خرامه و سروستان بود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان همکاری دستگاه‌های مرتبط با مسکن را برای اجرایی شدن طرح اقدام ملی مثبت ارزیابی و بر اهمیت این طرح ملی در رفع مشکلات مردم تاکید کرد .

    علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشستی با داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه و سروستان به بحث درخصوص همکاری‌های مشترک سازمان ملی زمین و مسکن با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت بازآفرینی شهری در شناسایی و واگذاری زمین برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی پرداخت و بر اهمیت این طرح ملی در رفع مشکلات مردم تاکید کرد .

    در این دیدار گزارشی از روند شناسایی اراضی مورد نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان ارایه شد و از همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرداری ها در تحقق ساخت یکصد هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی قدردانی بعمل آمد .

    بخش دیگری از این دیدار به بحث و بررسی در خصوص مسائل زمین‌های مربوط به پایانه مسافربری شهرستان خرامه بود که در این خصوص نیز تصمیم لازم در تعامل با شهرداری به عمل آمد .

    همکاری با شهرداری‌ها در ساماندهی به بافت فرسوده و اجرای طرح های بازآفرینی از دیگر موارد مورد بحث معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم در شهرهای خرامه و سروستان بود .




    مطالب مرتبط

    مقرر شده بود تا یک میلیون قطعه زمین در سال‌های ۱۴۰۲ و سال جاری توسط بنیاد مسکن برای واگذاری به متقاضیان در روستاها انجام شود که تاکنون بیش از دو سوم این اراضی شناسایی و تامین شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، جلسه تصویب محلات مشمول بند ث تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ (طرح کلید به کلید) در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل شد .

    |

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    نظرات کاربران