در حال بارگذاری ...

آمادگی سازمان ملی زمین و مسکن برای تخصیص زمین به طرح اقدام ملی در فارس

نی‌ریز دومین شهرستان استان فارس از لحاظ وسعت بوده و در حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، علی نبیان در دیدار با نماینده مردم نی‌ریز و استهبان ، گفت : سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان نی ریز ۱۱ هزار هکتار زمین تحت اختیار دارد که آمادگی اختصاص بخشی از این زمین‌ها را در قالب طرح اقدام ملی ، دارد .

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با اصغر مسعودی نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی تجمیع منابع و امکانات بخش‌های مختلف حاکمیت و همگرایی آنها در ساخت پروژه‌های عمرانی کشور را نماد تدبیر و عقلانیت دولت دانست .

وی افزود : سازمان ملی زمین و مسکن در شهرستان نی ریز ۱۱ هزار هکتار زمین تحت اختیار دارد که آمادگی اختصاص بخشی از این زمین ها را در قالب طرح اقدام ملی ، دارد .

مشکل اسناد پروژه ۵۶ واحد مسکونی تعاونی مسکن رهیاب ، تقاضای زمین برای ساخت مسکن برای کارگران کارخانه فولاد و سیمان شهرستان نی‌ریز ، اختصاص زمین به مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان از جمله مواردی بود که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

همچنین اراضی مورد اختلاف شهرداری آباده طشک و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس و برخی مشکلات نیروی انسانی این اداره کل از دیگر مواردی بود که در دیدار نماینده مردم شهرستان نی‌ریز و استهبان با مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن مطرح شد .

گفتنی است نی‌ریز دومین شهرستان استان فارس از لحاظ وسعت بوده و در حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد .
 




مطالب مرتبط

۱۸ هزار هکتار زمین در مراحل تصویب داریم که این ارقام می‌تواند زمینه‌های ساخت مسکن را متحول کند . قبل از دولت سیزدهم اقداماتی جدی در زمینه مسکن صورت نگرفته بود؛ چرا که برنامه‌ای جدی‌ وجود نداشت و همین مسئله عقب ماندگی قابل توجهی در حوزه مسکن ایجاد کرده بود . 

|

سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

|

در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

|

تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

|

نظرات کاربران