در حال بارگذاری ...
  • بررسی مسائل و مشکلات مردم نیشابور در حوزه زمین و مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مسائل و مشکلات مردم نیشابور در حوزه زمین و مسکن با حضور نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در سازمان ملی زمین و مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

    علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در دیدار با نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی برخورد سلیقه‌ای در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای قانون را آفت مدیریت در کشور عنوان کرد و گفت : در اجرای مفاد قانون باید بی‌طرف و با رعایت مصالح عمومی و اخلاقی عمل نماییم .

    گفتنی است :‌ اختصاص زمین در قالب طرح اقدام ملی ، حل مشکل واگذاری زمین‌های ۹۹ ساله به متقاضیانی که از کلانشهرها به شهرهای کوچک مهاجرت کرده‌اند ، تغییر کاربری اراضی مجاور مسجد امام حسین شهر نیشابور و واگذاری زمین به خانوارهای دارای حداقل دو معلول از محورهای گفت‌وگوی معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بود .




    مطالب مرتبط

    سیاست ما در صیانت از اراضی دولتی به عنوان بخشی از بیت‌المال همواره بر اقدامات پیشگیرانه بوده که این امر با تلاش‌های همکاران‌مان در یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن میسر شده است .

    |

    در دولت سیزدهم توفیقات زیادی در بخش مسکن حاصل شده است . تاکنون بیش از ۴۸ هزار هکتار زمین به محدوده شهرها الحاق کردیم که این اقدام در دولت‌های قبلی بی‌سابقه بوده است .

    |

    تاکنون عملیات اجرایی بیش از ۲ میلیون و ۶۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده و این واحدها به محض تکمیل به متقاضیان تحویل داده خواهند شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، پروژه ۸۳۹ واحدی منازل سازمانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فرمانده کل ارتش ، معاون وزیر راه و شهرسازی ، ...

    |

    برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه املاک ، امور حقوقی ، واگذاری زمین ، فنی و مهندسی و همچنین بانک زمین از اهداف این همایش است . هم‌فکری و هم افزایی و تبادل اطلاعات و تجربیات در بین استان‌ها از مهم‌ترین عوامل برگزاری همایش منطقه‌ای در اردبیل است .

    |

    نظرات کاربران