در حال بارگذاری ...

پرداخت شش میلیارد ریال تسهیلات بافت فرسوده در استان مرکزی طی سال گذشته

از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۳۱ نفر از واجدین شرایط جهت دریافت تسهیلات به مبلع ۹۳۰ میلیون ریال به بانک مسکن معرفی شده اند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی از معرفی ۱۷۶ نفر برای پرداخت تسهیلات بافت فرسوده خبر داد .

حمید انعامی گفت :این اداره کل در راستای تحقق قانون ساماندهی و حمایت از احیاء ، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری و سکونتگاه های غیررسمی در سال ۹۷ اقدام به معرفی ۱۷۶ نفر از افراد واجد شرایط به بانک عامل جهت دریافت تسهیلات نموده است .

وی افزود : مبلغ تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در کلانشهر اراک به ازای هر واحد مسکونی ۵۰ میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۴۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد و حداکثر مدت بازپرداخت ۱۲ سال است.

انعامی ادامه داد : از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۳۱ نفر از واجدین شرایط جهت دریافت تسهیلات به مبلع ۹۳۰ میلیون ریال به بانک مسکن معرفی شده اند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت .




مطالب مرتبط

تسهیلات بافت فرسوده از محل تلفیق منابع تودیعی دولت به همراه منابع داخلی بانک مسکن با معرفی نامه‌های ارسالی از سوی نهاد متولی قابل پرداخت به متقاضیان واجد شرایط است .

|

به لطف خدا پرداخت تخفیفات صدور پروانه در بافت های فرسوده شهری بالغ بر ۳۹۷ میلیارد ریال در ۳۹ شهر استان انجام شده است . تعریف پروژهای عمرانی نوسازی و ساماندهی بافت، از محل پرداخت تخفیف عوارض بافت فرسوده با مشارکت شهرداری ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال از دیگر ...

|

از ۴۴ هزار واحدی که توسط بانک مسکن در بافت‌های فرسوده تسهیلات دریافت کردند ۲۰ هزار واحد متعلق به دولت سیزدهم بوده است و مابقی نیز از سال ۱۳۹۸ تا ابتدای دولت سیزدهم پرداخت شد .

|

تسهیلات بافت فرسوده از ابتدای طرح نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده ۱۶ هزار و ۸۱۱ فقره به میزان ۵ هزار و ۳۲۸ میلیاردتومان در دولت سیزدهم پرداخت شد .

|

جهش چشمگیر میزان نوسازی مردمی مسکن نسبت به سنوات گذشته و پیشبرد پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی شامل مدارس ، درمانگاه‌ها و کتابخانه‌ها در بافت‌های فرسوده و به ویژه در سکونتگاه‌های غیررسمی از جمله این اقدامات مهم محسوب می‌شود .

|

نظرات کاربران