در حال بارگذاری ...

واگذاری بیش از ۲۹۵ هزار متر مربع زمین برای احداث مسکن در استان کرمان

عملیات اجرایی احداث ۶۲۸ واحد مسکن شرکت های تعاونی که زمین دولتی دریافت کرده اند ، آغاز شده و عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحد بنیاد مسکن هم بزودی آغاز خواهد شد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، از ابتدای امسال بیش از ۲۹۵ هزار متر مربع زمین دولتی برای احداث مسکن به بنیاد مسکن ، انبوه سازان و تعاونی های مسکن استان کرمان واگذار شده است .

محمد مهدی بلوردی  با اعلام این خبر گفت : این میزان زمین در فاز اول و پیش از ابلاغ طرح اقدام ملی مسکن ، برای احداث بیش از دوهزار واحد مسکونی واگذار شده است و با ابلاغ این طرح هم سرعت خواهد گرفت . اراضی واگذار شده به بنیاد مسکن این استان در فاز اول حدود ۲۶۷ هزار و۵۰۰ متر مربع است که برای احداث ۱۴۰۰ واحد مسکن در شهرهای کرمان ، شهر بابک ، زرند ، بافت ، راور ، سیرجان و رابر در نظر گرفته شده است .

وی بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین هم به صورت اجاره ۹۹ساله در اختیار ۶ شرکت تعاونی مسکن در شهرهای رفسنجان و سیرجان قرار گرفته است . عملیات اجرایی احداث ۶۲۸ واحد مسکن شرکت های تعاونی که زمین دولتی دریافت کرده اند ، آغاز شده و عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحد بنیاد مسکن هم بزودی آغاز خواهد شد .

بلوردی تاکید کرد : پیش از این و در سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به سیرجان در اسفند ماه ۹۷ هم ۵۸۴ واحد مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید که زمین آن به صورت اجاره ۹۹ ساله از سوی اداره کل راه وشهرسازی واگذار شده بود ، افتتاح شد .




مطالب مرتبط

هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

|

از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

|

با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

|

نظرات کاربران