در حال بارگذاری ...
  • واگذاری بیش از ۲۹۵ هزار متر مربع زمین برای احداث مسکن در استان کرمان

    عملیات اجرایی احداث ۶۲۸ واحد مسکن شرکت های تعاونی که زمین دولتی دریافت کرده اند ، آغاز شده و عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحد بنیاد مسکن هم بزودی آغاز خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، از ابتدای امسال بیش از ۲۹۵ هزار متر مربع زمین دولتی برای احداث مسکن به بنیاد مسکن ، انبوه سازان و تعاونی های مسکن استان کرمان واگذار شده است .

    محمد مهدی بلوردی  با اعلام این خبر گفت : این میزان زمین در فاز اول و پیش از ابلاغ طرح اقدام ملی مسکن ، برای احداث بیش از دوهزار واحد مسکونی واگذار شده است و با ابلاغ این طرح هم سرعت خواهد گرفت . اراضی واگذار شده به بنیاد مسکن این استان در فاز اول حدود ۲۶۷ هزار و۵۰۰ متر مربع است که برای احداث ۱۴۰۰ واحد مسکن در شهرهای کرمان ، شهر بابک ، زرند ، بافت ، راور ، سیرجان و رابر در نظر گرفته شده است .

    وی بیش از ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین هم به صورت اجاره ۹۹ساله در اختیار ۶ شرکت تعاونی مسکن در شهرهای رفسنجان و سیرجان قرار گرفته است . عملیات اجرایی احداث ۶۲۸ واحد مسکن شرکت های تعاونی که زمین دولتی دریافت کرده اند ، آغاز شده و عملیات اجرایی ۱۴۰۰ واحد بنیاد مسکن هم بزودی آغاز خواهد شد .

    بلوردی تاکید کرد : پیش از این و در سفر مقام عالی وزارت راه و شهرسازی به سیرجان در اسفند ماه ۹۷ هم ۵۸۴ واحد مسکن احداثی در دولت تدبیر و امید که زمین آن به صورت اجاره ۹۹ ساله از سوی اداره کل راه وشهرسازی واگذار شده بود ، افتتاح شد .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حمیدرضا سهرابی ، معاون امور مسکن و عمران شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    از تعداد واحدهایی که در حال ساخت هستند تاکنون ۳۱۲ هزار و ۷۳۴ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و ۵۰۴ هزار و ۲۵۳ واحد در دست اجراست .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    نظرات کاربران