در حال بارگذاری ...

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حفظ و حراست از اراضی ملی

همگی باید تلاش و همت خود را در راستای شناسایی ، جمع اوری مستندات و اطلاعات ، رفع تصرفات احتمالی و اقدام به ثبت املاک شناسایی شده به نام دولت جمهوری اسلامی بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نکرده تا شاهد بهبود وضعیت املاک و اراضی ملی باشیم .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در نشست با مدیران ، کارشناسان حوزه املاک و حقوقی عنوان کرد : از همه ظرفیت‌های موجود برای حفظ و نگهداری سرمایه‌های ارزشمند اراضی ملی باید استفاده شود .

محمد صدیق ثابتی در این دیدار با تأکید بر اهمیت ویژه در حفظ حقوق بیت‌المال گفت : تلاش‌های انجام گرفته در سال‌های گذشته در راستای حراست از اراضی ملی با اقداماتی همچون شناسایی اراضی ملی ، رفع تصرفات ، دریافت سند و تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ قابل ملاحظه است و این روند امسال نیز با جدیت و پشتکار هر چه تمامتر باید دنبال شود .

ثابتی خاطرنشان کرد : اداره کل راه و شهرسازی هم در ستاد و هم در شهرستان ها از ظرفیت های مناسب کارشناسی برخورداراست و با توجه به اهمیت قضیه اراضی ملی به عنوان سرمایه های ارزشمند از تمام ظرفیت های موجود درون سازمانی و برون سازمانی در تعامل با دیگر نهادهای مرتبط از جمله دستگاه محترم قضایی ، نیروی انتظامی و ثبت اسناد استفاده بهینه خواهد کرد تا ریشه زمین خواری و تصرفات اراضی ملی را بخشکاند .

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در این جلسه که رؤسای ادارات راه و شهرسازی شهرستانها نیز حضور داشتند اظهار کرد : همگی باید تلاش و همت خود را در راستای شناسایی ، جمع اوری مستندات و اطلاعات ، رفع تصرفات احتمالی و اقدام به ثبت املاک شناسایی شده به نام دولت جمهوری اسلامی بکار گرفته و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نکرده تا شاهد بهبود وضعیت املاک و اراضی ملی باشیم .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، به گفته سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اجرای ۲۷ مورد عملیات رفع تصرف در سطح استان کردستان ، ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت : سال گذشته در بحث حفاظت از اراضی و رفع تصرف از اراضی ملی اقدامات بسیار مناسبی از جمله ۶۷ ...

|

به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

|

مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت از اراضی ملی اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان از رفع تصرف ۲۵۶ متر مربع از اراضی ملی شهرستان سمنان در ...

|

نظرات کاربران