در حال بارگذاری ...
  • وزارت دفاع پشتیبان دولت در تولید مسکن و اشتغال

    ظرفیت های ساخت و ساز و همچنین ظرفیت های قانونی خوبی از جمله انتقال پادگان ها وجود دارد که از آنها نهایت استفاده خواهد شد . در عین حال از ظرفیت های وزارت راه ، بانک ها و سایر مجموعه ها برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بهره می بریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، امیرسرتیپ حاتمی با اعلام این مطلب که وزارت دفاع در امر تولید مسکن ، اشتغال و سایر سیاست های دولت ، همگام با دولت قدم برمی‌دارد ، گفت : در تولید مسکن به رونق تولید ، اشتغال و سایر سیاست‌های دولت کمک خواهیم کرد و با همکاری صمیمانه و خواست صادقانه تلاش می‌کنیم تا در دو سال باقیمانده دولت بتوانیم این طرح را محقق کنیم .

    امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم امضا تفاهم نامه احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بین وزارت راه و وزارت دفاع به منظور تامین بخشی از نیاز نیروهای مسلح به مسکن اعلام کرد : در حوزه مسکن با حضور مهندس اسلامی ، شاهد فعالیت های جدیدی هستیم . مسکن دغدغه مهمی برای همه اقشار جامعه است و به همین دلیل نیز برای دولت و رییس جمهوری اولویت و ضرورت شده است .

    امیر حاتمی تصریح کرد : در نیروهای مسلح بنا بر تدبیر مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همه فرماندهان تلاش می‌کنند تا به موضوع رونق تولید مسکن کمک کنند . افتخار می کنیم که در رفع دغدغه مسکن سهمی داشته باشیم . همچنین بر اساس این تفاهم نامه ، همه مجموعه ها اعم از نیروهای مسلح ، ارتش ، سپاه ، وزارت دفاع و ستاد کل نیروهای مسلح از همه ظرفیت ها استفاده خواهند کرد .

    امیرسرتیپ حاتمی گفت : ظرفیت های ساخت و ساز و همچنین ظرفیت های قانونی خوبی از جمله انتقال پادگان ها وجود دارد که از آنها نهایت استفاده خواهد شد . در عین حال از ظرفیت های وزارت راه ، بانک ها و سایر مجموعه ها برای احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکونی بهره می بریم .

    وی این اقدام را گامی برای ارتقای معیشت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت : در امر تولید مسکن به رونق تولید ، اشتغال و سایر سیاست های دولت کمک خواهیم کرد و با همکاری صمیمانه و خواست صادقانه تلاش می کنیم تا در دو سال باقیمانده دولت بتوانیم این طرح را محقق کنیم .




    مطالب مرتبط

    این سامانه جامع و یکپارچه و تحت وب است و سرورهای اصلی آن در وزارت راه و شهرسازی و صندوق ملی مسکن نصب شده که تمامی استان‌ها نیز به آنها متصل می‌شوند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بذرپاش با تاکید بر اینکه سیاست دولت سیزدهم مداخله حداکثری دولت در بخش مسکن برای جبران کاهش تولید در این بخش بود ، گفت : کاهش ...

    |

    ضمن آسیب شناسی برنامه های قبلی و بررسی نیازهای قطعی نیل به هدف، این وزارتخانه در تمامی مراحل تدوین لایحه در دولت و بررسی کارشناسی در مجلس و سپس مجمع تشخیص مصلحت نظام (با هماهنگی دولت) حضور بسیار فعال و پویایی داشت .

    |

    میزان قابل‌توجهی از واحدهای مسکونی ما در شهر تهران را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد . نوسازی بافت فرسوده می‌تواند حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی را نیز در پی داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سخنگوی دولت با اشاره به رویکرد دولت دوازدهم در حوزه مسکن که خود را متولی ساخت مسکن نمی دانست ، گفت : با سیاست‌های دولت ...

    |

    نظرات کاربران