در حال بارگذاری ...

اصل رضایتمندی مردم یکی از معیارهای مهم سنجش مدیران کل استان تهران

واقعاً باید مفهوم ارباب رجوع را دریابیم و تلاش همه مدیران دستگاههای اجرایی می بایست رسیدگی به مشکل شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن باشد تا رضایتمندی مردم تأمین شده و سرمایه های اجتماعی افزایش یابد .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در آیین تکریم دکتر محمد نادر محمدزاده مدیرکل اسبق راه و شهرسازی استان تهران و معارفه مدیرکل جدید دکتر رضا نگهبان بر توسعه متوازن در پهنه استانی و نقش حساس و بارز اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تأکید کرد .

محمد تقی زاده در این جلسه گفت : استان تهران جایگاهی استراتژیک و متمایز در کشور دارد و با سایر استانهای کشور در حوزه های کاری متفاوت است و می بایست متناسب با این موضوع مدیران سازمان ها و ادارات این استان انتخاب شوند .

وی ضمن تقدیر از ویژگی های مثال زدنی و سابقه کاری آقای محمدزاده گفت : واقعاً باید مفهوم ارباب رجوع را دریابیم و تلاش همه مدیران دستگاههای اجرایی می بایست رسیدگی به مشکل شهروندان در کوتاهترین زمان ممکن باشد تا رضایتمندی مردم تأمین شده و سرمایه های اجتماعی افزایش یابد .

تقی زاده در ادامه , اصل رضایتمندی مردم را یکی از معیارهای مهم سنجش مدیران کل استان تهران برشمرد و گفت : مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تهران باید ویژگیهای چند وجهی داشته باشند و قدرت تصمیم گیری بالا و ریسک پذیری زیاد داشته باشند تا پروژه های زیر ساختی به نحو احسن وکامل اجرایی شود ، الحق والانصاف این ویژگیها در آقای دکتر محمدزاده وجود داشت که امیدواریم این مهم از مسیر دکتر نگهبان و سیاستها و برنامه های کاری ایشان نیز دنبال شود .

تقی زاده همچنین در پایان بر اهمیت حوزه بازآفرینی ، حمل و نقل ترکیبی ، اتمام مسکن مهر و حل و فصل مشکلات مهم پروژه های راهسازی تا به بهره برداری رسیدن آنها تأکید کرد .




مطالب مرتبط

رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

|

تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

|

موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

|

هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

|

نظرات کاربران